Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
3ο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίας Ελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας
Passion/Πάθος: Το 4o Musikaloy Festival
Το πρόγραμμα τουριστικού μάρκετινγκ που εκπονήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Ηρακλείου με τον πολιτιστικό οργανισμό «Διάζωμα» θα παρουσιαστεί δημόσια στην ημερίδα που πραγματοποιείται την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου, στις 10 το πρωί στο Πειραματικό Θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου.
Για την παρουσίαση θα βρίσκεται στο Ηράκλειο ο πρόεδρος του «Διαζώματος» Σταύρος Μπένος και ο σύμβουλος τουριστικού μάρκετινγκ κ. Δημήτρης Κούτουλας, δημιουργός του προγράμματος.
Το πρόγραμμα βασίστηκε σε εκτενή διαβούλευση με εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και φορέων, τουριστικούς επιχειρηματίες και επαγγελματίες της Κρήτης καθώς και σε έρευνα που κάλυψε τόσο τα χαρακτηριστικά του Ηρακλείου όσο και το μάρκετινγκ που ασκούν ανταγωνιστικοί και παραπλήσιοι προορισμοί.
Προτείνεται για πρώτη φορά μια ξεκάθαρη στρατηγική, η οποία εστιάζει στη συνδυασμένη προβολή των μοναδικών ιστορικών μνημείων και μουσείων του Ηρακλείου με τις σύγχρονες απολαύσεις που προσφέρει αυτή η ολοζώντανη πόλη στους επισκέπτες της.
Μπορείτε να διαβάσετε το πλήρες δημοσίευμα και να δείτε το πρόγραμμα της ημερίδας στο σύνδεσμο που ακολουθεί:
Ημερίδα για την παρουσίαση του προγράμματος τουριστικού μάρκετινγκ του Ηρακλείου- cretalive.gr