BΑΤΗ ΤΙΜΕ! Σώμα – Νερό – Διάλογοι: Εγκαίνια περιοδικής έκθεσης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων
«VoluntUp»: Ψηφιακή εφαρμογή για τον εθελοντισμό
18 Μαΐου: Διεθνής Ημέρα Μουσείων – «Παίζω και μαθαίνω για το αρχαίο θέατρο». Το νέο πιλοτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ»
Δελτίο τύπου για τα αποτελέσματα του Διεθνούς Διαγωνισμού για την εικαστική τουριστική ταυτότητα (destination brand) της Πολιτιστικής Διαδρομής «Τριλογία της Αττικής: Ελευσίνα-Αθήνα-Λαύριο»
Ολοκληρώθηκε η Περιοδεία του Επικεφαλής της Επιτροπής Ανασυγκρότησης της Βόρειας Εύβοιας, κ. Σταύρου Μπένου στις πυρόπληκτες περιοχές
Στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα παρουσιάστηκε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019, η καινούρια καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς.
Η νέα ταινία της Marketing Greece επιχειρεί να αναδείξει την ομορφιά της φύσης, τα μνημεία της χώρας μας, τη φιλοξενία και οικειότητα που βιώνει ο επισκέπτης μέσα από την επαφή του με τους ντόπιους και κυρίως μέσα από ολιστικές εμπειρίες που «ξεκλειδώνουν» το αίσθημα της ελευθερίας.
H Marketing Greece που είναι εταιρικό μέλος του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ», αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας (ΞΕΕ), με στόχο την προβολή της χώρας ως τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, αποστολή της Marketing Greece, είναι η αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη στην Ελλάδα, εδραιώνοντάς τη ως προτιμητέο προορισμό σε αγορές-στόχους.
Μπορείτε στη συνέχεια να απολαύσετε το σχετικό video .. «Ξεκλείδωσε το συναίσθημα»:
Το δελτίο τύπου της Marketing Greece:
Η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” -ΜG