Δελτίο Τύπου: Έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λαρισαίων Μνημονίου Συνεργασίας με το Σωματείο «ΔΙΑΖΩΜΑ» για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολιστικού προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης της πόλης
Δελτίο Τύπου: Τριλογία της Αττικής – «Κυκλικές» Παρουσιάσεις – Πρώτη Συνάντηση
Δελτίο Τύπου: Έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λαρισαίων Μνημονίου Συνεργασίας με το Σωματείο «ΔΙΑΖΩΜΑ» για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολιστικού προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης της πόλης
Ευδόκιμος Φρέγκογλου στο NaftemporikiTV: Σωματείο “ΔΙΑΖΩΜΑ” – πολίτες για τα αρχαία θέατρα
ΕΡΤ – Συνδέσεις: Το σχέδιο ανασυγκρότησης της Εύβοιας από τον Σταύρο Μπένο
Στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα παρουσιάστηκε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019, η καινούρια καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς.
Η νέα ταινία της Marketing Greece επιχειρεί να αναδείξει την ομορφιά της φύσης, τα μνημεία της χώρας μας, τη φιλοξενία και οικειότητα που βιώνει ο επισκέπτης μέσα από την επαφή του με τους ντόπιους και κυρίως μέσα από ολιστικές εμπειρίες που «ξεκλειδώνουν» το αίσθημα της ελευθερίας.
H Marketing Greece που είναι εταιρικό μέλος του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ», αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας (ΞΕΕ), με στόχο την προβολή της χώρας ως τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, αποστολή της Marketing Greece, είναι η αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη στην Ελλάδα, εδραιώνοντάς τη ως προτιμητέο προορισμό σε αγορές-στόχους.
Μπορείτε στη συνέχεια να απολαύσετε το σχετικό video .. «Ξεκλείδωσε το συναίσθημα»:
Το δελτίο τύπου της Marketing Greece:
Η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” -ΜG