Τελευταία νέα

01/07/2024

Project Λαύριο έτος 2023-2024. Ολοκλήρωση της καινοτόμου δράσης «Εκπαίδευση, Επιχειρηματικότητα και Πολιτισμός» για την ακαδημαϊκή χρονιά 2023-2024 μεταξύ του Προγράμματος Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης του Ο.Π.Α., του Σωματείου «Διάζωμα» και των συνεργαζόμενων φορέων

29/06/2024

Έκκληση στην κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει γρήγορα τις πολιτικές για το Πρόγραμμα αποκατάστασης στον Έβρο, μετά τις πυρκαγιές, απηύθυνε ο Σταύρος Μπένος

26/06/2024

Generation D:  «Από την Αθήνα στην Ελευσίνα. Μία πολιτιστική διαδρομή στο χθες και το σήμερα» από το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Αθηνών (σχολικό έτος 2023-24)

26/06/2024

Generation D: Ευαισθητοποίηση μαθητών/τριών του 2ου ΓΕ.Λ. Γέρακα για τις επιδράσεις της κλιματικής κρίσης στο ιερό νησί της Δήλου

25/06/2024

Τηλεφωνική συνέντευξη με τον Σταύρο Μπένο στην Ελληνική ζώνη του Ράδιο Άλμα

Γρήγορη μετάβαση

“Oh My Greece | Unlock the Feeling” – Η νέα καμπάνια της Marketing Greece για την Ελλάδα

Στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα παρουσιάστηκε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019, η καινούρια καμπάνια της Marketing GreeceOh My Greece | Unlock the Feeling”  για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς.

Η νέα ταινία της Marketing Greece επιχειρεί να αναδείξει την ομορφιά της φύσης, τα μνημεία της χώρας μας, τη φιλοξενία και οικειότητα που βιώνει ο επισκέπτης μέσα από την επαφή του με τους ντόπιους και κυρίως μέσα από ολιστικές εμπειρίες που «ξεκλειδώνουν» το αίσθημα της ελευθερίας.

H Marketing Greece που είναι εταιρικό μέλος του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ»,  αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας (ΞΕΕ), με στόχο την προβολή της χώρας ως τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, αποστολή της Marketing Greece, είναι η αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη στην Ελλάδα, εδραιώνοντάς τη ως προτιμητέο προορισμό σε αγορές-στόχους.

Μπορείτε στη συνέχεια να απολαύσετε το σχετικό video .. «Ξεκλείδωσε το συναίσθημα»:

Το δελτίο τύπου της Marketing Greece:

Η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” -ΜG

 

ΜG-360x177