ΕΥΒΟΙΑ ΜΕΤΑ: Επελέγη ο ανάδοχος για τον νέο μεγάλο οδικό άξονα Στροφυλιά – Ιστιαία
ΕΥΒΟΙΑ ΜΕΤΑ: Ξεκίνησε η αναδάσωση με μαύρη πεύκη για το Νέο Δάσος στην περιοχή αρμοδιότητας του Δασαρχείου Λίμνης
Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
Στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα παρουσιάστηκε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019, η καινούρια καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς.
Η νέα ταινία της Marketing Greece επιχειρεί να αναδείξει την ομορφιά της φύσης, τα μνημεία της χώρας μας, τη φιλοξενία και οικειότητα που βιώνει ο επισκέπτης μέσα από την επαφή του με τους ντόπιους και κυρίως μέσα από ολιστικές εμπειρίες που «ξεκλειδώνουν» το αίσθημα της ελευθερίας.
H Marketing Greece που είναι εταιρικό μέλος του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ», αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας (ΞΕΕ), με στόχο την προβολή της χώρας ως τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, αποστολή της Marketing Greece, είναι η αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη στην Ελλάδα, εδραιώνοντάς τη ως προτιμητέο προορισμό σε αγορές-στόχους.
Μπορείτε στη συνέχεια να απολαύσετε το σχετικό video .. «Ξεκλείδωσε το συναίσθημα»:
Το δελτίο τύπου της Marketing Greece:
Η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” -ΜG