ΕΥΒΟΙΑ ΜΕΤΑ: Επελέγη ο ανάδοχος για τον νέο μεγάλο οδικό άξονα Στροφυλιά – Ιστιαία
ΕΥΒΟΙΑ ΜΕΤΑ: Ξεκίνησε η αναδάσωση με μαύρη πεύκη για το Νέο Δάσος στην περιοχή αρμοδιότητας του Δασαρχείου Λίμνης
Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
Κατά το σχολικό έτος 2018-2019 και για τρίτη συνεχή χρονιά μετά την υιοθεσία του αρχαίου θεάτρου της Επιδαύρου, των Δελφών και του Παναθηναϊκού σταδίου, το 10ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου Κρήτης, συμμετέχοντας στα εκπαιδευτικά προγράμματα του «Διαζώματος», υιοθέτησε το ρωμαϊκό ωδείο της Νικόπολης στο πλαίσιο της δράσης: «Μαθητές ξεναγούν μαθητές στα αρχαία θέατρα».
Συγκεκριμένα 23 μαθητές από τη Β’ τάξη ανέλαβαν να εκπονήσουν ομαδικές εργασίες σχετικά με την ιστορία του ωδείου, τη χρήση του, την αρχιτεκτονική του και γενικότερα για τον αρχαιολογικό χώρο της Νικόπολης και στη συνέχεια τις παρουσίασαν στην τάξη, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις για την πορεία του θεάτρου στο πέρασμα του χρόνου.
Κατόπιν, στις 14-4-2019 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στη Νικόπολη, όπου κάποιοι μαθητές με τη διακριτική κάρτα του ξεναγού ανέλαβαν να ξεναγήσουν τους συμμαθητές τους στο θέατρο και να γνωρίσουν πλέον με βιωματικό τρόπο ό,τι είχαν μάθει κατά τη διάρκεια εκπόνησης των εργασιών τους. Επίσης παρουσίασαν δρώμενα, δραματοποιώντας το α΄ στάσιμο της «Αντιγόνης» του Σοφοκλή και απόσπασμα του Ερωτόκριτου.
Με την ολοκλήρωση, λοιπόν, του προγράμματος οι μαθητές με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη δράση δημιούργησαν τα εξής:
1. Μια παρουσίαση powerpoint με τις ομαδικές τους εργασίες για τον αρχαιολογικό χώρο της Νικόπολης και ιδιαίτερα για το ωδείο.
2. Μία ταινία με πληροφορίες για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, την επίσκεψη στο αρχαίο θέατρο, την ξενάγηση των μαθητών και το δρώμενο που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του αρχαίου θεάτρου.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μπελογιάννη για την άμεση ανταπόκρισή της και την ηθική της στήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος και πιστεύουμε ότι τέτοιες πρωτοβουλίες αναδεικνύουν την πολιτιστική μας κληρονομιά και αξίζουν συγχαρητήρια.
Συντονιστές του προγράμματος:
Χαλκιαδάκη Φανή (φιλόλογος),
Χατζάκης Νεκτάριος (φιλόλογος).
Μαθητές που συμμετείχαν:
1. Αμπατζή Γεωργία
2. Μπελσίκου Μαρίνος
3. Ανδρεαδάκη Φανή
4. Βασιλάκη Φωτεινή
5. Γιγουρτάκη ειρήνη
6. Αλτσάνι λέντα
7. Γρηγοριάδη Μαρία
8. Δρακομαθιουλάκη Μαρία
9. Κελεσή Κωνσταντίνα
10. Πολυχρονάκη Κωνσταντίνα
11. Κοζορώνη Ευαγγελία
12. Μαγαράκη Σαλώμη
13. Πατσάκη Αθηνά
14. Φωτάκη Έλενα
15. Γιαννακάκης Αντλωνιος
16. Καβλεντάκης Αντώνιος
17. Μαθιουλάκης Στέλιος
18. Μαρκάκης Γιώργος
19. Στυλιανάκης Ευάγγελος
20. Σωμαράκης Αντώνιος
21. Χατζηπαππάς Πάρης
22. Λεμονάκης Άγγελος
23. Νικολίτσης Λουκάς
Δείτε το video που ετοίμασαν οι μαθητές, εδώ, καθώς και σχετικό pdf.