Καλαμάτα: Από την Ανασυγκρότηση στην Πρωτοπορία
Όταν η καινοτομία συναντά την αγάπη για τον τόπο: Η επιτυχία της Εβροφάρμα φωτίζει τον Έβρο
Να σας τα πούμε; Τα Διαζωματικά Κάλαντα και το Ημερολόγιο Εκδηλώσεων για το 2025
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο διαγωνιστικό μέρος του προγράμματος «Ακούμε τους Νέους 2025»
«ΕΒΡΟΣ-ΜΕΤΑ». Ξεκινά η υλοποίηση της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης του Έβρου
Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος ”Γνωριμία με το αρχαίο θέατρο” δημιουργήσαμε εργασίες, έτσι ώστε να κατανοήσουμε σε βάθος τη δομή του αρχαίου ελληνικού θεάτρου αλλά και να εργαστούμε περαιτέρω πάνω στο Γλωσσικό μάθημα της Ελένης του Ευριπίδη. ΄0λοι οι συμμετέχοντες ενημερωθήκαμε για την Κίνηση Πολιτών «Διάζωμα» και αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στη δράση του «Υιοθετήστε ένα αρχαίο θέατρο»
Γύρω στα τέλη Νοεμβρίου συμμετείχαμε σ’ ένα θεατρικό εργαστήρι στο γυμναστήριο του σχολείου μας, όπου με τη βοήθεια του κύριου Σίμου Παπαδόπουλου, εμψυχωτή και επίκουρου καθηγητή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης καταφέραμε να μπούμε για λίγο στη θέση του ηθοποιού αλλά και του συγγραφέα, αφού προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τι θέλει να εκφράσει ο Ευριπίδης μέσα από το έργο της Ελένης.
Στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς όλοι συνεργαστήκαμε δημιουργώντας αξιόλογες εργασίες όπως παρουσιάσεις με το λογισμικό power point, ζωγραφιές, διασκευές αποσπασμάτων της Ελένης. Αρκετοί από μας γίναμε για λίγο ηθοποιοί, ενσαρκώνοντας την Ελένη, τον Θεοκλύμενο, τον Μενέλαο, ενώ άλλοι γίναμε ξεναγοί ενημερώνοντας τους συμμαθητές μας για όσα βλέπαμε στον ιερό χώρο της Δωδώνης.
Αρχικά, εργαστήκαμε ομαδικά και δημιουργήσαμε παρουσιάσεις με το λογισμικό powerpoint των εξής αρχαίων θεάτρων: των Φιλίππων, της Δωδώνης και του Γυθείου. Δύο άλλες ομάδες διασκευάσαμε αποσπάσματα από την Ελένη και τα δραματοποιήσαμε κατά την επίσκεψή μας στο θέατρο της Δωδώνης. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό, αφού τα παιδιά που συμμετείχαν κατάφεραν να παράγουν αξιόλογες ”παραστάσεις” και πραγματικά διασκεδάσαμε πάρα πολύ. Μία ομάδα μάλιστα ζωγράφισε διάφορα σκίτσα για τη σκηνή την οποία δραματοποίησαν, εντυπωσιάζοντάς μας όλους με τις ικανότητές τους. Το πρόγραμμά μας έληξε με τη διήμερη επίσκεψή μας στην πόλη των Ιωαννίνων, όπου είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το θέατρο της Δωδώνης και να δραματοποιήσουμε τα σκετσάκια που είχαμε γράψει. Εκεί οι μαθητές ανέδειξαν το καλλιτεχνικό τους ταλέντο, ψυχαγωγώντας όλους τους παρευρισκόμενους.