Μπένος: Να ξεκαθαρίσουν οι πολιτικές για το πρόγραμμα αποκατάστασης του Έβρου
Generation D: «Από την Αθήνα στην Ελευσίνα. Μία πολιτιστική διαδρομή στο χθες και το σήμερα» από το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Αθηνών (σχολικό έτος 2023-24)
Generation D: Ευαισθητοποίηση μαθητών/τριών του 2ου ΓΕ.Λ. Γέρακα για τις επιδράσεις της κλιματικής κρίσης στο ιερό νησί της Δήλου
Τηλεφωνική συνέντευξη με τον Σταύρο Μπένο στην Ελληνική ζώνη του Ράδιο Άλμα
Generation D: Αναζητώντας τα ίχνη των μύθων…Οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ συμμετέχουν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του σωματείου ΔΙΑΖΩΜΑ
Ιστότοπος “THEBEST.gr”
Σάββατο 3 Αυγούστου 2013
Πέρασαν 2.300 χρόνια από την τελευταία φορά που λειτούργησε το Θέατρο της Αρχαίας Μεσσήνης, της πόλης που οικοδομήθηκε από τον στρατηγό Επαμεινώνδα. Αυτό θα γίνει ξανά απόψε Σάββατο στις 9 το βράδυ με ένα λαμπρό γκαλά όπερας χωρίς όμως κατά τα φαινόμενα, την παρουσία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, όπως αναμενόταν. Οι υποχρεώσεις ενόψει του σημαντικού ταξιδιού στις ΗΠΑ καθιστούν μικρές τις πιθανότητες να δώσει το “παρών” ο κ. Σαμαράς, η κυβέρνηση όμως δεν αποκλείεται να εκπροσωπηθεί σε υπουργικό επίπεδο.
H “Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε.” σε συνδιοργάνωση με το σωματείο “Διάζωμα”, την ΛΗ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Περιφέρεια Πελοποννήσου και το Δήμο Μεσσήνης γιορτάζουν τα θυρανοίξια με καλεσμένους τους διεθνούς φήμης καλλιτέχνες Τσέλια Κοστέα και Δημήτρη Πλατανιά. Οι δυο τους θα ερμηνεύσουν άριες του Βέρντι και του Πουτσίνι.
Την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών διευθύνει ο Βασίλης Χριστόπουλος. Σύμφωνα με σχετική υπουργική απόφαση, για την ομαλή διοργάνωση της εκδήλωσης ο χώρος της Αρχαίας Μεσσήνης θα παραμείνει ανοιχτός και επισκέψιμος έως τις 5 μ.μ., αντί για τη δύση του ηλίου.
Οπως έχει αναφέρει σε πρόσφατες δηλώσεις του στα “Νέα” ο πρόεδρος του “Διαζώματος” Σταύρος Μπένος “το Θέατρο είναι μέλος ενός συνόλου, συμπληρώνει την ανάδειξη των δημόσιων κτηρίων μίας κανονικής πολιτείας” και προσθέτει: “Η Αρχαία Μεσσήνη είναι η καλύτερα σωζόμενη πόλη παγκοσμίως. Για τη σημασία του θεάτρου αρκεί να πω ότι τα μνημεία αυτά ταυτίστηκαν με την πολιτική και πολιτισμική έκρηξη της χώρας, του κόσμου ολάκερου”.