Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
3ο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίας Ελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας
Passion/Πάθος: Το 4o Musikaloy Festival
Πηγή: protothema.gr
Πρόκειται για δύο περιοχές που επλήγησαν ιδιαίτερα πέρυσι από τις καταστροφικές πυρκαγιές – Η κυβέρνηση θέλει με αυτόν τον τρόπο να ενισχύσει την τοπική οικονομία
«Εν μέσω των πολλαπλών κρίσεων που αντιμετωπίζουμε διεθνώς τα τελευταία τρία χρόνια, το τουριστικό προϊόν της χώρα μας απέδειξε ότι είναι εξαιρετικό ανθεκτικό. Και οι ταξιδιώτες από το εξωτερικό που επισκέπτονται την Ελλάδα, συνεχίζουν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN και την εκπομπή “Ώρα Ελλάδος”.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού – σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία – η Ελλάδα είναι ο τρίτος τουριστικός προορισμός για τους Βρετανούς τουρίστες, μετά την Ισπανία και τα Κανάρια Νησιά, σε σύνολο 26 χωρών.
«Όπως ανακοινώθηκε, η Ελλάδα είναι στην τρίτη θέση αναφορικά την ποιότητα και την αξία του τουριστικού της προϊόντος για τις διακοπές των Βρετανών τουριστών φέτος το καλοκαίρι. Η χώρα μας απέδειξε ότι είναι ένας ασφαλής τουριστικός προορισμός. Και χαίρομαι ιδιαίτερα που έπειτα από δύο και πλέον χρόνια πανδημίας και εν μέσω όλων αυτών των κρίσεων, επιτύχαμε το rebranding της χώρας μας, με αποτέλεσμα σήμερα οι επισκέπτες μας να αναγνωρίζουν ότι έχουμε ένα μοναδικό τουριστικό προϊόν», είπε ο κ. Κικίλιας.
Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στη στοχευμένη στρατηγική που ακολουθήθηκε, όλους τους προηγούμενους μήνες, προκειμένου αυτή τη στιγμή να έχουμε ποιοτικές υπηρεσίες, περισσότερες αφίξεις τουριστών σε περισσότερους προορισμούς, για περισσότερο χρονικό διάστημα και με υψηλότερη μέση δαπάνη.
«Οι τουρίστες δείχνουν εμπιστοσύνη στη χώρα μας. Έχουμε τη φιλοξενία, μία λέξη που δεν μεταφράζεται σε άλλη γλώσσα. Τη φιλοξενία που είναι στην ψυχή και την καρδιά του Έλληνα, τη αγάπη για τον ξένο. Όλα αυτά τα στοιχεία και τα μοναδικά συναισθήματα που αναδεικνύει δηλαδή και η νέα μας καλοκαιρινή τουριστική καμπάνια. Όλα αυτά τα στοιχεία που κάνουν τον ταξιδιώτη να έρχεται ξανά και ξανά στη χώρα μας και τελικά να επιθυμεί να μείνει εδώ για πάντα», επισήμανε ο κ. Κικίλιας.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε ο υπουργός Τουρισμού στη βόρεια Εύβοια και τη Σάμο, δύο περιοχές που επλήγησαν ιδιαίτερα πέρυσι από τις καταστροφικές πυρκαγιές και τα ακραία καιρικά φαινόμενα. Όπως τόνισε, η κυβέρνηση έχει προβλέψει ειδικό ψηφιακό «πάσο» αποκλειστικά για τους προορισμούς αυτούς – έως 150 ευρώ για τη βόρεια Εύβοια και έως 300 ευρώ για τη Σάμο – προκειμένου να τονωθεί με κάθε τρόπο το τουριστικό προϊόν, να ενισχυθεί η τοπική οικονομία, καθώς και οι επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι του κλάδου και σε αυτές τις περιοχές.
«Συστήνω σε όλους να επισκεφτούμε φέτος τη βόρεια Εύβοια. Είναι μία πανέμορφη και μαγευτική περιοχή που συνδυάζει το πράσινο με τη θάλασσα. Το ίδιο συστήνω και για τη Σάμο, καθώς και για όλους τους εναλλακτικούς τουριστικούς προορισμούς που έχουμε “φωτίσει” όλους αυτούς τους μήνες. Το αξίζουν όλοι οι προορισμοί μας», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, ο τουριστικό μας προϊόν αποτελεί τη δύναμη πυρός της ελληνικής οικονομίας, καθώς – όπως είπε – φέρνει άμεσο, ζεστό, χρήμα στη μέση ελληνική επιχείρηση, στη μέση ελληνική οικογένεια.