ΕΥΒΟΙΑ ΜΕΤΑ: Επελέγη ο ανάδοχος για τον νέο μεγάλο οδικό άξονα Στροφυλιά – Ιστιαία
ΕΥΒΟΙΑ ΜΕΤΑ: Ξεκίνησε η αναδάσωση με μαύρη πεύκη για το Νέο Δάσος στην περιοχή αρμοδιότητας του Δασαρχείου Λίμνης
Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
Ιστότοπος “THEBEST.gr”
Σάββατο 3 Αυγούστου 2013
Πέρασαν 2.300 χρόνια από την τελευταία φορά που λειτούργησε το Θέατρο της Αρχαίας Μεσσήνης, της πόλης που οικοδομήθηκε από τον στρατηγό Επαμεινώνδα. Αυτό θα γίνει ξανά απόψε Σάββατο στις 9 το βράδυ με ένα λαμπρό γκαλά όπερας χωρίς όμως κατά τα φαινόμενα, την παρουσία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, όπως αναμενόταν. Οι υποχρεώσεις ενόψει του σημαντικού ταξιδιού στις ΗΠΑ καθιστούν μικρές τις πιθανότητες να δώσει το “παρών” ο κ. Σαμαράς, η κυβέρνηση όμως δεν αποκλείεται να εκπροσωπηθεί σε υπουργικό επίπεδο.
H “Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε.” σε συνδιοργάνωση με το σωματείο “Διάζωμα”, την ΛΗ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Περιφέρεια Πελοποννήσου και το Δήμο Μεσσήνης γιορτάζουν τα θυρανοίξια με καλεσμένους τους διεθνούς φήμης καλλιτέχνες Τσέλια Κοστέα και Δημήτρη Πλατανιά. Οι δυο τους θα ερμηνεύσουν άριες του Βέρντι και του Πουτσίνι.
Την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών διευθύνει ο Βασίλης Χριστόπουλος. Σύμφωνα με σχετική υπουργική απόφαση, για την ομαλή διοργάνωση της εκδήλωσης ο χώρος της Αρχαίας Μεσσήνης θα παραμείνει ανοιχτός και επισκέψιμος έως τις 5 μ.μ., αντί για τη δύση του ηλίου.
Οπως έχει αναφέρει σε πρόσφατες δηλώσεις του στα “Νέα” ο πρόεδρος του “Διαζώματος” Σταύρος Μπένος “το Θέατρο είναι μέλος ενός συνόλου, συμπληρώνει την ανάδειξη των δημόσιων κτηρίων μίας κανονικής πολιτείας” και προσθέτει: “Η Αρχαία Μεσσήνη είναι η καλύτερα σωζόμενη πόλη παγκοσμίως. Για τη σημασία του θεάτρου αρκεί να πω ότι τα μνημεία αυτά ταυτίστηκαν με την πολιτική και πολιτισμική έκρηξη της χώρας, του κόσμου ολάκερου”.