Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
3ο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίας Ελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας
Passion/Πάθος: Το 4o Musikaloy Festival
Πηγή: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ενημέρωση για το έργο της Ειδικής Επιτροπής για την Ανασυγκρότηση της Βόρειας Εύβοιας, καθώς και ο σχεδιασμός εκπόνησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τα σχολεία της βόρειας Εύβοιας, ήταν ο σκοπός της συνάντησης που πραγματοποίησαν στις 22-09-2021 με τον κ. Σταύρο Μπένο, Επικεφαλής της Ειδικής Επιτροπής για την Ανασυγκρότηση της Βόρειας Εύβοιας, και την κα Μαίρη Μπελογιάννη, Δρ. Αρχαιολόγο και Φιλόλογο, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως και η Υφυπουργός κα Ζέττα Μακρή.
Ο κ. Μπένος παρουσίασε τον προγραμματισμό του έργου της Ειδικής Επιτροπής για την Ανασυγκρότηση της Βόρειας Εύβοιας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί σε τρεις φάσεις: την άμεση, τη μεταβατική (διάρκειας δύο ετών) και τη φάση της οριστικής αποκατάστασης, κατά την οποία στόχος είναι να υλοποιηθεί στη βόρεια Εύβοια μια Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση (ΟΧΕ) με δέκα πυλώνες.
Η κα Μπελογιάννη παρουσίασε πρόταση για την υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο «Τα Σχολεία Υιοθετούν – Η Κοινωνία Αγκαλιάζει».
Η κα Κεραμέως τόνισε ότι οι προτάσεις της Ειδικής Επιτροπής για την Ανασυγκρότηση της Βόρειας Εύβοιας βρίσκονται σε απόλυτη συναρμογή με τους στόχους, τον σχεδιασμό και τις δράσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Για τα εκπαιδευτικά προγράμματα στη βόρεια Εύβοια, πρότεινε να αξιοποιηθεί το πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, τα οποία στοχεύουν στο να καλλιεργήσουν δεξιότητες ζωής, ήπιες δεξιότητες και δεξιότητες τεχνολογίας στους μαθητές, με έμφαση στη βιωματική μάθηση και τη συνεργασία. Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, τα οποία από φέτος αποτελούν μέρος του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος κάθε νηπιαγωγείου, δημοτικού και γυμνασίου της χώρας, είναι οργανωμένα στη βάση τεσσάρων θεματικών κύκλων, μεταξύ των οποίων ο κύκλος «Φροντίζω το Περιβάλλον», με θεματικές σχετικά με την οικολογία, την κλιματική αλλαγή, την πολιτική προστασία και την παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά, καθώς και ο κύκλος «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ», ο οποίος, μεταξύ άλλων, δίνει έμφαση στον εθελοντισμό.
Η Υπουργός πρότεινε επίσης τη διενέργεια μαθητικών διαγωνισμών επί θεμάτων συναφών με τη Βόρεια Εύβοια και την προστασία του περιβάλλοντος, στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής, καθώς και τη διεξαγωγή στην Εύβοια των τελετών απονομής βραβείων και παρουσίασης των προτάσεων που θα διακριθούν.
Τόσο η Υπουργός κα Κεραμέως, όσο και η Υφυπουργός κα Μακρή, δεσμεύτηκαν να συνεργαστούν στενά και να συνδράμουν κατά το δυνατόν την Ειδική Επιτροπή στο σημαντικό έργο της, ώστε η μεγάλη καταστροφή των πυρκαγιών να αποτελέσει εφαλτήριο για την ολιστική ανάπτυξη της βόρειας Εύβοιας αλλά και την περαιτέρω καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης της εκπαιδευτικής κοινότητας ολόκληρης της χώρας.