Σταύρος Μπένος: «Πάντα η μεγάλη εικόνα ήταν καθοδηγητής μου»
Ολοκλήρωση του Masterplan «ΕΒΡΟΣ ΜΕΤΑ» – Για έναν Έβρο δυνατό και ανθεκτικό, που αξίζει να ανθίσει και πάλι.
Aποκαλυπτήρια της προτομής Πέτρου Θέμελη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αρχαίας Μεσσήνης
Πέτρος Θέμελης: Το θαύμα και το τραύμα
Ετήσιο μνημόσυνο καθηγητή Πέτρου Θέμελη και αποκαλυπτήρια της προτομής του – Κυριακή 27 Οκτωβρίου 11.30 π.μ στον Αρχαιολογικό Χώρο Αρχαίας Μεσσήνης
Το 2019 εντάχθηκε, ως εταιρικό μέλος, στην οικογένεια του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ» η εταιρεία Sales Promotion Center ΑΕ και από τότε υποστηρίζει με ανιδιοτέλεια το Σωματείο με ποικίλες δράσεις.
Το Sales Promotion Center αποτελεί ηγέτη στο χώρο παροχής ολοκληρωμένων και αποκλειστικά εξειδικευμένων υπηρεσιών προώθησης πωλήσεων και marketing. Από το 1978 ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις στο διεθνή χώρο, συνδυάζει και παράγει συνεχώς νέα εργαλεία που του επιτρέπουν, προσαρμοζόμενο στα δεδομένα του εκάστοτε πελάτη, της χώρας και της εποχής, να δοκιμάζει ρεαλιστικές, καινοτόμες προτάσεις με στόχο τη μέγιστη αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων που αναλαμβάνονται. Γι’ αυτό άλλωστε και το Sales Promotion Center σε όλη του την πορεία έχει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη και εξέλιξη του κλάδου στην Ελλάδα, αποτελώντας υπόδειγμα αναφοράς, διαπλάθοντας & διαμορφώνοντας πρακτικές ως πρωτοπόρο στο χώρο του.
Σε συνεργασία με το Σωματείο «ΔΙΑΖΩΜΑ» και στο πλαίσιο υποστήριξης του Προγράμματος Ανασυγκρότησης της Βόρειας Εύβοιας, το Sales Promotion Center ανέλαβε χορηγικά τη διαμόρφωση και υλοποίηση της εκστρατείας του crowdfunding «Τα Αγριολούλουδα της Βόρειας Εύβοιας».
Η πολύπειρη ομάδα της Sales Promotion Center ετοίμασε ένα ολιστικό πλάνο επικοινωνίας, που περιλάμβανε την προβολή του προγράμματος με άμεσο τρόπο αλλά και με ψηφιακά μέσα, καθώς επίσης και μια σχετική πρόταση για τη βελτιστοποίηση της διαδικτυακής σελίδας που έχει σχεδιάσει το Σωματείο «ΔΙΑΖΩΜΑ» (diazoma-dwrees). Σημαντικά επέδρασε στην επιτυχία της καμπάνιας η διαμόρφωση της εμπνευσμένης ψηφιακής στρατηγικής και του διαφημιστικού πλάνου για το crowdfunding.
Στόχος της καμπάνιας ήταν η αφύπνιση και ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας, η ευαισθητοποίηση του κοινού για την συμμετοχή του στην φροντίδα και ανάδειξη της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Βόρειας Εύβοιας και φυσικά η παρουσίαση των δράσεων του crowdfunding, που θα συμβάλουν στην αλλαγή σελίδας του τόπου και την βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της Βόρειας Εύβοιας.