Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
3ο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίας Ελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας
Passion/Πάθος: Το 4o Musikaloy Festival
Υπεγράφη σήμερα, Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021 η σύμβαση για την εκπόνηση της μελέτης με τίτλο: «Στρατηγικός Σχεδιασμός Marketing για την ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής της Βόρειας Εύβοιας», ανάμεσα στο Σωματείο «ΔΙΑΖΩΜΑ» και την εταιρεία «MARKETING GREECE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ».
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ανασυγκρότησης της Βόρειας Εύβοιας, κ. Σταύρος Μπένος, σε συνέχεια της παρουσίασης του Προγράμματος που έκανε στον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη τον περασμένο Αύγουστο, ανέλαβε την ευθύνη να χρηματοδοτηθεί το σύνολο των μελετών από ιδιωτικές δωρεές και να ολοκληρωθεί η υπογραφή τους έως το τέλος του Οκτωβρίου 2021. Στη μεγάλη αυτή προσπάθεια, έχει διατάξει και όλες τις δυνάμεις του Διαζώματος και είναι συγκινητικό για όλη την οικογένεια του Διαζώματος, ότι ο κύριος όγκος των μελετών θα χρηματοδοτηθεί από τα Εταιρικά του Μέλη. Όταν ολοκληρωθούν οι μελέτες θα προσφερθούν δωρεάν στα αρμόδια Υπουργεία, σύμφωνα με τις παραδόσεις του Διαζώματος.
Το παραπάνω πρόγραμμα έχει ολιστικό και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και το όχημα για την υλοποίησή του είναι το σπουδαίο εργαλείο των Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων (Ο.Χ.Ε.), που δεσπόζει στο Ε.Σ.Π.Α. 2021-2027. Το νέο Ε.Σ.Π.Α. βασίζεται στους κύριους άξονες της Ευρωπαϊκής στρατηγικής (smart, green, place-based) για μια ήπιας μορφής ανάπτυξη, που θα αξιοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες, θα προωθεί την κοινωνική συνοχή και θα βασίζεται στην εδαφικότητα και την τοπική συμμετοχή για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των δράσεων.
Στο επίκεντρο του προγράμματος ανασυγκρότησης είναι οι μελέτες όλων των θεματικών κύκλων (το Νέο Δάσος, οι Υποδομές, η Αγροδιατροφή, ο Τουρισμός κ.ο.κ.) βλ. εδώ.
Μία από τις κορυφαίες μελέτες του Προγράμματος Ανασυγκρότησης είναι αυτή για τον «Στρατηγικό Σχεδιασμό Marketing για την ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής της Βόρειας Εύβοιας», η οποία έχει ως στόχο να «τοποθετήσει» τους Δήμους Ιστιαίας-Αιδηψού και Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας στην ευρύτερη περιοχή τους διερευνώντας ταυτόχρονα τις δυνατότητες ανάπτυξης θεματικών μορφών τουρισμού για την προσέλκυση αυξημένης, σε σχέση με τα προ της καταστροφικής πυρκαγιάς επίπεδα, ζήτησης, εσωτερικής και διεθνούς.
Η Μελέτη, συγκεκριμένα, θα εκπονηθεί λαμβάνοντας υπόψη ότι:
Η Marketing Greece θα εκπονήσει τη μελέτη για το Στρατηγικό Σχεδιασμό του Marketing σε διάστημα δέκα μηνών και το κόστος εκπόνησής της ύψους 30.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) θα διαθέσει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (Ξ.Ε.Ε.), που είναι Εταιρικό Μέλος του Διαζώματος.
Το «ΔΙΑΖΩΜΑ» ευχαριστεί το Ξ.Ε.Ε. για τη διαχρονική συμβολή του στη δημιουργία μίας ολοκληρωμένης και ποιοτικά αναβαθμισμένης τουριστικής «εμπειρίας» στην Ελλάδα και για την σπουδαία του υποστήριξη στην οικοδόμηση του σχεδίου αναγέννησης των πυρόπληκτων περιοχών, που προσβλέπουμε να προσφέρει ένα καλύτερο μέλλον, περιβαλλοντικά και οικονομικά βιώσιμο.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους της σύμβασης, εδώ.