Καλαμάτα: Από την Ανασυγκρότηση στην Πρωτοπορία
Όταν η καινοτομία συναντά την αγάπη για τον τόπο: Η επιτυχία της Εβροφάρμα φωτίζει τον Έβρο
Να σας τα πούμε; Τα Διαζωματικά Κάλαντα και το Ημερολόγιο Εκδηλώσεων για το 2025
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο διαγωνιστικό μέρος του προγράμματος «Ακούμε τους Νέους 2025»
«ΕΒΡΟΣ-ΜΕΤΑ». Ξεκινά η υλοποίηση της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης του Έβρου
Πηγή: Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ολοκλήρωση της καινοτόμου δράσης «Εκπαίδευση, Επιχειρηματικότητα και Πολιτισμός» για την ακαδημαϊκή χρονιά 2021-2022 μεταξύ του Προγράμματος Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης του Ο.Π.Α., του Σωματείου «Διάζωμα» και των συνεργαζόμενων φορέων
Οδεύοντας προς το πέρας του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022, σημαντική στιγμή για την ολοκλήρωση των καινοτόμων δράσεων του φετινού ακαδημαϊκού έτους υπήρξε η συνάντηση της Επιστημονικής Επιτροπής για την αξιολόγηση των ομαδικών εργασιών των φοιτητών/-τριών που έλαβαν μέρος στην καινοτόμο δράση «Εκπαίδευση, Επιχειρηματικότητα και Πολιτισμός», η οποία υλοποιείται με επιτυχία για πέμπτη συνεχή ακαδημαϊκή χρονιά από το Πρόγραμμα Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Σωματείο «Διάζωμα», την Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΟΠΑ (AceIn) και το οικονομικό εκπαιδευτικό περιοδικό «Ξενοφών».
Η συνάντηση της Επιστημονικής Επιτροπής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 21 Ιουνίου 2022 υπό τον συντονισμό της Επιστημονικής Υπεύθυνης και Διδάσκουσας του Προγράμματος Δρ Βασιλικής Μπρίνια, ενώ εκ μέρους των συνεργαζόμενων φορέων συμμετείχαν: η Δρ Μαίρη Μπελογιάννη, υπεύθυνη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Σωματείου «Διάζωμα», η κ. Γεωργία Μανωλοπούλου, MSc Ph. Dc Μουσειολόγος- μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου «Διάζωμα», και ο κ. Γεώργιος Τζήρος, οικονομολόγος-εκπαιδευτικός, εκπρόσωπος του οικονομικού εκπαιδευτικού περιοδικού «Ξενοφών».
Το θέμα που κλήθηκαν να ερευνήσουν οι φοιτητές/-τριες στο πλαίσιο των εργασιών τους ήταν: «Προτάσεις αξιοποίησης του πολιτιστικού αποθέματος της Ελευσίνας στο πλαίσιο της Αθηναϊκής τριλογίας». Μετά από συμμετοχή σε μια σειρά από εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο πλαίσιο της καινοτόμου δράσης καθ’ όλη την διάρκεια του εαρινού εξαμήνου, αλλά και έχοντας συνεχή αλληλεπίδραση με τους επιστημονικούς συνεργάτες της δράσης οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν ένα ερευνητικό αποτέλεσμα ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου. Οι έρευνες που επιμελήθηκαν οι φοιτητές/-τριες έρχονται, μάλιστα, να προστεθούν στην ήδη σημαντική έρευνα γύρω από την ανάδειξη των σπουδαιότερων πτυχών της πόλης της Ελευσίνας στο πλαίσιο της Αθηναϊκής τριλογίας που έχει διεξαχθεί από τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς προηγούμενων ακαδημαϊκών ετών, και έρχεται να φωτίσει με τον καλύτερο τρόπο πρωτοβουλίες ανάδειξης αυτού του πολιτιστικού πλούτου ενόψει του 2023, χρονιά για την οποία η Ελευσίνα έχει λάβει ήδη το χρίσμα της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης.
Σε σύνολο 9 ομαδικών εργασιών, εκείνες που αξιολογήθηκαν με την μεγαλύτερη βαθμολογία από την Επιστημονική Επιτροπή της Δράσης και αναμένεται να παρουσιαστούν από τους/τις φοιτητές/-τριες στην προσεχή εκδήλωση του «Άνω Διαζώματος» το Φθινόπωρο είναι κατά σειρά:
1η) Η εργασία με θέμα την αξιοποίηση των «Παραδοσιακών Βιομηχανικών Κτιρίων ΚΡΟΝΟΣ», που είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των φοιτητών/-τριών: Ευάγγελου Ζουμά, Ιωάννας Κούκη, Ειρήνης Μπουκουβάλα, Ελβίρας Σκουλαδά και Κλειώς Παπαματθαιάκη.
2η) Η εργασία με θέμα τις «Πολιτιστικές Διαδρομές Ελευσίνας», την οποία επιμελήθηκαν οι φοιτητές/-τριες: Ευαγγελία Βρατσάνου, Νεφέλη-Ανδριανή Θεοδώση, Ιωάννα Τσάκα, Συμεών Τσαρουχάς και Νικόλαος Τσικαλάς.
3η) Η εργασία με θέμα το «Κέντρο Ανάπτυξης Ικανοτήτων και Καινοτομίας», που αποτελεί αποτέλεσμα συνεργασίας των φοιτητών/-τριών: Μαρίας Πατακάκη, Νικολάου-Αριστοτέλη Πατεράκη, Ελευθερίου Σακέτου, Παναγιώτη-Ιωάννη Τσαμπούκου και Ιουλίας Τσαγκάρη.
Η βράβευση και η παρουσίαση των παραπάνω εργασιών θα γίνει σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί από το ΔΙΑΖΩΜΑ, ενώ τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής της Δράσης ανανέωσαν το ραντεβού τους για την προσεχή ακαδημαϊκή χρονιά, κατά την οποία επίκεντρο της έρευνας των νέων υποψήφιων εκπαιδευτικών θα αποτελέσει το πολιτιστικό απόθεμα της πόλης του Λαυρίου, η οποία είχε επίσης βιώσει σημαντική ακμή στο πλαίσιο της Αθηναϊκής τριλογίας.