Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
3ο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίας Ελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας
Passion/Πάθος: Το 4o Musikaloy Festival
Κατά το σχολικό έτος 2018-2019 και για τρίτη συνεχή χρονιά μετά την υιοθεσία του αρχαίου θεάτρου της Επιδαύρου και των Δελφών, το 10ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου Κρήτης, συμμετέχοντας στα εκπαιδευτικά προγράμματα του «Διαζώματος», υιοθέτησε το αρχαίο θέατρο της Δωδώνης στο πλαίσιο της δράσης: «Μαθητές ξεναγούν μαθητές στα αρχαία θέατρα».
Συγκεκριμένα 20 μαθητές από τη Β’ τάξη ανέλαβαν να εκπονήσουν ομαδικές εργασίες σχετικά με την ιστορία του θεάτρου, τη χρήση του, την αρχιτεκτονική του και γενικότερα για τον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης και στη συνέχεια τις παρουσίασαν στην τάξη, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις για την πορεία του θεάτρου στο πέρασμα του χρόνου.
Κατόπιν, στις 15-4-2019 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στη Δωδώνη, όπου οι κάποιοι μαθητές με τη διακριτική κάρτα του ξεναγού ανέλαβαν να ξεναγήσουν τους συμμαθητές του στο θέατρο και να γνωρίσουν πλέον με βιωματικό τρόπο ό,τι είχαν μάθει κατά τη διάρκεια εκπόνησης των εργασιών τους. Επίσης παρουσίασαν ένα δρώμενο, δραματοποιώντας το α’ στάσιμο της «Αντιγόνης» του Σοφοκλή.
Με την ολοκλήρωση λοιπόν του προγράμματος οι μαθητές με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη δράση δημιούργησαν τα έξης:
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μπελογιάννη για την άμεση ανταπόκρισή της και την ηθική της στήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος και πιστεύουμε ότι τέτοιες πρωτοβουλίες αναδεικνύουν την πολιτιστική μας κληρονομιά και αξίζουν συγχαρητήρια.
Συντονιστές του προγράμματος:
Μπετεινάκη Μαρίνα (φιλόλογος),
Μαρκάκης Βύρωνας (οικονομολόγος).
Μαθητές που συμμετείχαν:
Δείτε την παρουσίαση, εδώ (powerpoint).
Βίντεο από την εκδήλωση, εδώ.