Καλαμάτα: Από την Ανασυγκρότηση στην Πρωτοπορία
Όταν η καινοτομία συναντά την αγάπη για τον τόπο: Η επιτυχία της Εβροφάρμα φωτίζει τον Έβρο
Να σας τα πούμε; Τα Διαζωματικά Κάλαντα και το Ημερολόγιο Εκδηλώσεων για το 2025
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο διαγωνιστικό μέρος του προγράμματος «Ακούμε τους Νέους 2025»
«ΕΒΡΟΣ-ΜΕΤΑ». Ξεκινά η υλοποίηση της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης του Έβρου
10 Αυγούστου 2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Διάζωμα καλωσορίζει στην οικογένεια των εταιρικών μελών του, τα δύο κορυφαία “μέλη” του ομίλου ΟΤΕ, την ΟΤΕ σταθερή τηλεφωνία και την ΟΤΕ Cosmote, με συνολική συμμετοχή 15.000€. Η συνεργασία αυτή αποτελεί μία πολύ σημαντική και συμβολική βοήθεια και ταυτόχρονα ένα σταθερό πόλο υποστήριξης στο συνεχές έργο του σωματείου μας για τη διάσωση των αρχαίων χώρων θέασης και ακρόασης της χώρας μας.
Ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος (ΟΤΕ A.E.) είναι ο μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα, ενώ μαζί με τις θυγατρικές του αποτελεί σήμερα έναν από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς ομίλους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ: 10.000€
ΟΤΕ COSMOTE
Εκατομμύρια πελάτες, παρουσία σε 3 χώρες, συνεχής ανάπτυξη βασισμένη στην καινοτομία και το πάθος των χιλιάδων εργαζομένων του Ομίλου: Αυτός είναι σήμερα ο κόσμος της COSMOTE. Ο κόσμος της εταιρείας που, ως μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, από το 1998 μέχρι σήμερα κατάφερε όχι μόνο να κατακτήσει την πρωτιά στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας αλλά και να εδραιώσει τη θέση της ως ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους κινητής τηλεφωνίας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ: 5.000€
ΟΤΕ Σταθερή τηλεφωνία
Ο ΟΤΕ δραστηριοποιείται στην πλήρως απελευθερωμένη αγορά τηλεπικοινωνιών, παρέχοντας σταθερή τηλεφωνία, internet, υπηρεσίες τηλεπικοινωνιακών παρόχων, καθώς και δορυφορικές επικοινωνίες. Με την καθημερινότητα των πελατών να αποτελεί έμπνευση για την εταιρεία, ο ΟΤΕ σχεδιάζει και προσφέρει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές λύσεις που καλύπτουν και τις πιο εξειδικευμένες ανάγκες της αγοράς. Στόχος, να αποτελεί την πρώτη επιλογή των καταναλωτών, κάνοντας πράξη τη δέσμευσή του, μαζί με τον πελάτη να είναι Ένα.