Τελευταία νέα

01/07/2024

Project Λαύριο έτος 2023-2024. Ολοκλήρωση της καινοτόμου δράσης «Εκπαίδευση, Επιχειρηματικότητα και Πολιτισμός» για την ακαδημαϊκή χρονιά 2023-2024 μεταξύ του Προγράμματος Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης του Ο.Π.Α., του Σωματείου «Διάζωμα» και των συνεργαζόμενων φορέων

29/06/2024

Έκκληση στην κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει γρήγορα τις πολιτικές για το Πρόγραμμα αποκατάστασης στον Έβρο, μετά τις πυρκαγιές, απηύθυνε ο Σταύρος Μπένος

26/06/2024

Generation D:  «Από την Αθήνα στην Ελευσίνα. Μία πολιτιστική διαδρομή στο χθες και το σήμερα» από το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Αθηνών (σχολικό έτος 2023-24)

26/06/2024

Generation D: Ευαισθητοποίηση μαθητών/τριών του 2ου ΓΕ.Λ. Γέρακα για τις επιδράσεις της κλιματικής κρίσης στο ιερό νησί της Δήλου

25/06/2024

Τηλεφωνική συνέντευξη με τον Σταύρο Μπένο στην Ελληνική ζώνη του Ράδιο Άλμα

Γρήγορη μετάβαση

Τέχνη υπό το φως της Αρχαίας Μεσσήνης

Σχετικά Θέατρα

dem-29072017-messini

H kathimerini.gr φιλοξενεί στην ιστοσελίδα της ένα εξαιρετικό αφιέρωμα του Δημήτρη Αθανασάκη για τον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Μεσσήνης.
Αρχαία Μεσσήνη. Ενας συγκινητικός αρχαιολογικός χώρος, μια ολόκληρη πόλη κάτω από το φως της Πελοποννήσου. Η ανασκαφική εργασία του καθηγητή Πέτρου Θέμελη και της ομάδας του αγκαλιάζεται ήδη από επισκέπτες και κατοίκους της περιοχής. Είναι ένας ολόκληρος κόσμος, σημαίνον κομμάτι της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας και του κόσμου.

Σε αυτόν ακριβώς τον χώρο «εισβάλλουν» δύο κυρίες των εικαστικών, η Ιόλη Ξιφαρά και η Αλεξάνδρα Αθανασιάδου. Οι δύο καλλιτέχνιδες, με την επιμέλεια της Λουίζας Καραπιδάκη και την πλήρη συμπαράσταση του Πέτρου Θέμελη, με τα έργα τους θα σημάνουν την αδιάσπαστη συνέχεια της τέχνης και της τεχνικής, από την αρχαιότητα έως σήμερα. «Μετά τη μουσική και το θέατρο, ήθελα πολύ να ανοίξει ο χώρος και στα εικαστικά», αναφέρει στην «Κ» ο Πέτρος Θέμελης. «Με τη μετ’ επαίνων έγκριση του ΚΑΣ και του υπουργείου Πολιτισμού, βέβαια», συνεχίζει. «Μου αρέσει η ωρίμανση του αρχαιολογικού κόσμου στην Ελλάδα, το άνοιγμα που κάνει προς διαφορετικές προσεγγίσεις στους αρχαιολογικούς χώρους· το ΚΑΣ ειδικά, που έχει κατηγορηθεί για συντηρητισμό, μοιάζει να ξεπερνάει αυτή τη λογική», συμπληρώνει ο κ. Θέμελης.

H kathimerini.gr