Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
3ο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίας Ελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας
Passion/Πάθος: Το 4o Musikaloy Festival
Μια ευχάριστη εμπειρία μοιράστηκαν σήμερα οι άνθρωποι του «ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ» και οι μαθητές του Γυμνασίου PIERCE (Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος). Οι μαθητές επισκέφθηκαν τα γραφεία του σωματείου και συναντήθηκαν με τον πρόεδρό του, κ. Σταύρο Μπένο. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι μαθητές παρουσίασαν στον κ. Μπένο το βίντεο που ετοίμασαν οι ίδιοι στο πλαίσιο της δράσης «Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων. Μαθητές ξεναγούν μαθητές στα αρχαία θέατρα». Τη δράση που αφορούσε την αρχαία Κόρινθο οργάνωσαν το PIERCE – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, το «ΔΙΑΖΩΜΑ», η Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών και η «Ολυμπία Οδός Α.Ε.».
Παράλληλα οι εκπρόσωποι των μαθητών του Γυμνασίου PIERCE έδωσαν με μια κίνηση συμβολική στον κ. Μπένο το ποσό των 125 ευρώ που συγκέντρωσαν για το ρωμαϊκό ωδείο της Κορίνθου, εγκαινιάζοντας έτσι τον «κουμπαρά» (ηλεκτρονικό τραπεζικό λογαριασμό) του μνημείου.
Το Ωδείο της αρχαίας Κορίνθου είναι χτισμένο στην πλαγιά του λόφου δυτικά του ναού του Απόλλωνα, στο ΒΔ τμήμα της αγοράς της αρχαίας πόλης. Χτίστηκε το τελευταίο τρίτο του 1ου αι. μ.Χ. Αργότερα ανακατασκευάστηκε από τον Ηρώδη Αττικό. Περίπου το 225 μ.Χ. η σκηνή απομακρύνθηκε και η ορχήστρα μεγάλωσε για να χρησιμοποιηθεί το ωδείο ως αρένα. Το Ωδείο έχει ημικυκλικό auditorium, που συνδέεται οργανικά με τη σκηνή. Το χαμηλότερο μέρος του κοίλου χωριζότανε σε τέσσερις τομείς από τρεις διαδρόμους. Μόνο μερικές από τις χαμηλότερες σειρές των θέσεων του κοίλου μπορούσαν να λαξευτούν στο βράχο, ενώ όλος ο άνω τομέας έπρεπε να χτιστεί. Η υποθεμελίωση των θέσεων στο ανώτερο τμήμα του κοίλου έφερε ακτινωτούς τοίχους για να συγκρατούν τις θόλους.
Το «ΔΙΑΖΩΜΑ» υποδέχεται με χαρά τη συγκινητική αυτή χειρονομία, η οποία αποτελεί ένα σημαντικό παράδειγμα ενεργοποίησης των μαθητών για την προστασία και ανάδειξη των μνημείων, και ευχαριστεί θερμά τις μαθητικές κοινότητες του Γυμνασίου PIERCE.