Το αρχαίο θέατρο Δελφών βρίσκεται εντός του ιερού του Πυθίου Απόλλωνος. Αποτελεί το μεγαλύτερο οικοδόμημα του Απολλώνιου Ιερού και αναπόσπαστο κομμάτι του, συνδεδεμένο άμεσα με τους μύθους και τη λατρεία του θεού. Φιλοξενούσε τους αγώνες φωνητικής και ενόργανης μουσικής στο πλαίσιο των Πυθικών Αγώνων.
Το πρώτο λίθινο θέατρο κτίζεται από ντόπιο ασβεστόλιθο τον 4ο αι. π.Χ. Το 160/159 π.Χ. ο Ευμένης ο Β΄, βασιλιάς της Περγάμου, χρηματοδοτεί την επισκευή του θεάτρου, που αποκτά πιο μνημειακή μορφή. Η σημερινή μορφή του θεάτρου ανάγεται στους πρώιμους ρωμαϊκούς χρόνους (1ος αι. μ.Χ.)
Το βαθύ αμφιθεατρικό κοίλον, κυκλικής χάραξης και συνολικής χωρητικότητας 5000 θεατών, διαιρείται καθ’ ύψος σε δύο άνισες ζώνες από έναν οριζόντιο διάδρομο, το διάζωμα, που εξυπηρετεί την κίνηση των θεατών στο κοίλο. Το κάτω κοίλο ή θέατρον έχει 27 σειρές εδωλίων και χωρίζεται με ακτινωτές συμμετρικές κλίμακες σε 7 κερκίδες, ενώ το άνω κοίλο ή επιθέατρον περιλαμβάνει 8 σειρές εδωλίων και χωρίζεται σε 6 κερκίδες.
Σημαντικός αριθμός εδωλίων φέρει εγχάρακτα γράμματα ύψους, ένα είδος αρίθμησης των θέσεων στα ρωμαϊκά χρόνια. Διακρίνονται επίσης αξιώματα λειτουργών σε γενική πτώση, όπως αμφικτυόνων, συμβούλων, καθώς και κύρια ονόματα επιφανών ιδιωτών.
Η ορχήστρα, διαμέτρου 18,50 μ., περιβάλλεται από διάδρομο πλάτους 2,20 μ., για την κίνηση των θεατών, κάτω από τον οποίο βρίσκεται αποχετευτικός αγωγός, ο εύριπος, για την απορροή των όμβριων υδάτων. Η πεταλοειδής μορφή και η λιθόστρωση του δαπέδου της ορχήστρας με ακανόνιστου σχήματος πλάκες αποτελούν μετασκευές των ρωμαϊκών χρόνων. Στους αναλημματικούς τοίχους των παρόδων χαράχτηκε, μεταξύ του 2ου αι. π.Χ. και του 1ου αι. μ.Χ., μεγάλος αριθμός επιγραφών απελευθέρωσης δούλων.
Απέναντι από το κοίλο και την ορχήστρα υψωνόταν η σκηνή του θεάτρου. Από το ορθογώνιο αυτό σκηνικό οικοδόμημα διατηρούνται μόνο τα θεμέλια, σε επίπεδο χαμηλότερο από αυτό της ορχήστρας. Στα βόρεια της κυρίως σκηνής υψωνόταν το προσκήνιο, μία μικρή στοά με κίονες ή ημικίονες, που αντίκριζε την ορχήστρα. Τον 1ο αι. μ.Χ. η πρόσοψη του προσκηνίου διακοσμήθηκε με μαρμάρινη ανάγλυφη ζωφόρο.
Η αποχωμάτωση και οι πρώτες ανασκαφές στο χώρο του θεάτρου ξεκίνησαν το 1895 από τη Γαλλική Σχολή των Αθηνών υπό τη διεύθυνση του Th. Homolle. Την περίοδο του Μεσοπολέμου, στο πλαίσιο των Πρώτων Δελφικών Εορτών το Μάιο του 1927, ανέβηκε στο θέατρο των Δελφών παράσταση αρχαίας τραγωδίας, για πρώτη φορά σε αρχαίο θέατρο, στο φυσικό της χώρο, μετά από 2000 χρόνια. Εμπνευστής της αναβίωσης του αρχαίου θεάτρου ήταν ο ποιητής Άγγελος Σικελιανός και η αμερικανίδα σύζυγός του, Εύα Palmer.
Χορηγίες για το αρχαίο θέατρο Δελφών.
ALPHA TV - 20/09/2011
Αρχαίο Θέατρο Δελφών
Θέατρο
Το αρχαίο θέατρο Δελφών βρίσκεται εντός του ιερού του Πυθίου Απόλλωνος και συγκεκριμένα στη βορειοδυτική γωνία του, σε επαφή με τον περίβολο του τεμένους. Αποτελεί το μεγαλύτερο οικοδόμημα του Απολλώνιου Ιερού και αναπόσπαστο κομμάτι του, συνδεδεμένο άμεσα με τους μύθους και τη λατρεία του θεού. Συγκαταλέγεται μεταξύ των αρχαίων ελληνικών θεάτρων που διατηρούνται σε καλή κατάσταση.
Ι΄ ΕΠΚΑ / Γαλλική Σχολή Αθηνών
1. Bommelaer, J.-F. «Das Theater», στο Maas, M. (επιμ.), Delphi. Orakel am Nabel der Welt,
Karlsruhe 1996: 95-105.
2. Bommelaer J.-F., Laroche D., Guide de Delphes – Le Site, Paris 1991: 207-212
3. Κολώνια, Ρ., Το Αρχαιολογικό Μουσείο των Δελφών, Αθήνα 2009
4. Κολώνια, Ρ., «Αρχαίο θέατρο Δελφών» στο
http://odysseus.culture.gr/h/2/gh251.jsp?obj_id=4932
5. Πεντάζος, Ε., «Οι Δελφοί και ο Σικελιανός», Αρχαιολογία και Τέχνες 44 (Σεπτέμβριος 1992):
72-75 Weir, R., «Nero and the Herakles Frieze at Delphi», BCH 123 (1999): 396-404
Δελφοί, Δήμος Δελφών, Νομός Φωκίδας
Το πρώτο λίθινο θέατρο κτίζεται από ντόπιο ασβεστόλιθο τον 4ο αι. π.Χ. Το 160/159 π.Χ. ο Ευμένης ο Β΄, βασιλιάς της Περγάμου, χρηματοδοτεί την επισκευή του θεάτρου, που αποκτά πιο μνημειακή μορφή. Η σημερινή μορφή του θεάτρου ανάγεται στους πρώιμους ρωμαϊκούς χρόνους (1ος αι. μ.Χ.)
Το μνημείο αναπτύσσεται περισσότερο καθ’ ύψος παρά κατά πλάτος. Αυτό υπαγορεύτηκε από τη γεωμορφολογική ιδιαιτερότητα του τόπου με την ισχυρή εδαφική κλίση και κυρίως, από τον περιορισμένο διαθέσιμο χώρο στη θέση ανέγερσής του στη βορειοδυτική γωνία του ιερού, μεταξύ του περιβόλου του τεμένους στα δυτικά και ενός προγενέστερου κτίσματος στα ανατολικά.
Το βαθύ αμφιθεατρικό κοίλον, κυκλικής χάραξης και συνολικής χωρητικότητας 5000 θεατών, εδράζεται εν μέρει στο φυσικό επικλινές έδαφος (στα βόρεια και δυτικά) και εν μέρει σε τεχνητές επιχώσεις, δηλαδή σωρευμένους όγκους χωμάτων (στα νότια και ανατολικά), που αντιστηρίζονταν σε ισχυρούς αναλημματικούς τοίχους. Η εξωτερική του διάμετρος υπολογίζεται σε 36 μ., ενώ η εσωτερική διάμετρος σε 9,25 μ. Διαιρείται καθ’ ύψος σε δύο άνισες ζώνες από έναν οριζόντιο διάδρομο, το διάζωμα, που εξυπηρετεί την κίνηση των θεατών στο κοίλο. Το κάτω κοίλο ή θέατρον έχει 27 σειρές εδωλίων και χωρίζεται με ακτινωτές συμμετρικές κλίμακες σε 7 κερκίδες, ενώ το άνω κοίλο ή επιθέατρον, περιλαμβάνει 8 σειρές εδωλίων και χωρίζεται σε 6 κερκίδες. Περιμετρικά της ανώτερης σειράς εδωλίων ανοίγεται ρείθρο για την απορροή των υδάτων, πάνω από το οποίο υψωνόταν ο βόρειος τοίχος αντιστήριξης του κοίλου. Η διαφορά ύψους ανάμεσα στο δάπεδο της ορχήστρας και την τελευταία σειρά εδωλίων είναι 15,11 μ., με κλίση 54%, που εξασφάλιζε απρόσκοπτη θέαση για όλους τους θεατές. Στα άκρα του διαζώματος ανοίγονταν δύο θύρες για τη διέλευση των θεατών.
Στην πλειοψηφία τους τα λίθινα εδώλια έχουν πλάτος 0,69 μ. και ύψος 0,37 μ. Σημαντικός αριθμός εδωλίων φέρει εγχάρακτα γράμματα ύψους 11-15 εκ., ένα είδος αρίθμησης των θέσεων στα ρωμαϊκά χρόνια. Διακρίνονται επίσης αξιώματα λειτουργών σε γενική πτώση, όπως αμφικτυόνων, συμβούλων, καθώς και κύρια ονόματα επιφανών ιδιωτών.
Η ορχήστρα, διαμέτρου 18,50 μ., περιβάλλεται από διάδρομο πλάτους 2,20 μ., για την κίνηση των θεατών, κάτω από τον οποίο βρίσκεται αποχετευτικός αγωγός, ο εύριπος, για την απορροή των όμβριων υδάτων. Η πεταλοειδής μορφή και η λιθόστρωση του δαπέδου της ορχήστρας με ακανόνιστου σχήματος πλάκες αποτελούν μετασκευές των ρωμαϊκών χρόνων. Αρχικά η ορχήστρα ήταν κυκλική, με ακτίνα 7 μέτρων. Στη ρωμαϊκή περίοδο προστέθηκε και το χαμηλό περιμετρικό στηθαίο προς την πλευρά του κοίλου.
Στους αναλημματικούς τοίχους των παρόδων χαράχτηκε, μεταξύ του 2ου αι. π.Χ. και του 1ου αι. μ.Χ., μεγάλος αριθμός επιγραφών απελευθέρωσης δούλων. Δυστυχώς το κείμενό τους έχει χαθεί λόγω της φθοράς που έχει υποστεί η επιφάνεια των λιθοπλίνθων.
Μια μεγάλη βάση που βρίσκεται τοποθετημένη μπροστά στη δυτική πάροδο έφερε το άγαλμα του θεού προστάτη του θεάτρου Διονύσου, αφιέρωμα των Κνιδίων, σύμφωνα με τον Παυσανία.
Απέναντι από το κοίλο και την ορχήστρα υψωνόταν η σκηνή του θεάτρου. Από το ορθογώνιο αυτό σκηνικό οικοδόμημα διατηρούνται μόνο τα θεμέλια, σε επίπεδο χαμηλότερο από αυτό της ορχήστρας. Διακρίνεται, από τα νότια, μία εξέδρα διαστάσεων 9 x 4 μ., με κεντρικές αψιδωτές κόγχες στον εξωτερικό τοίχο και δύο πλευρικές προεξέχουσες πτέρυγες, που έφεραν κίονες και λειτουργούσαν ως παρασκήνια. Στα βόρεια της κυρίως σκηνής υψωνόταν το προσκήνιο, μία μικρή στοά με κίονες ή ημικίονες, που αντίκριζε την ορχήστρα. Τον 1ο αι. μ.Χ. η πρόσοψη του προσκηνίου διακοσμήθηκε με μαρμάρινη ανάγλυφη ζωφόρο, μήκους περίπου 10 μ. και ύψους 0,85 μ., στην οποία απεικονίζονταν οι άθλοι και τα πάρεργα του Ηρακλή. Πιθανότατα φιλοτεχνήθηκαν στο πλαίσιο της επισκευής του θεάτρου κατά την επίσκεψη του Νέρωνα στους Δελφούς το 67 μ.Χ.
Έχουν διενεργηθεί εργασίες συντήρησης του μνημείου στο παρελθόν. Ωστόσο, οι φθορές του ως επί το πλείστον δεν έχουν αποκατασταθεί, ενώ πολλά αρχιτεκτονικά μέλη του (εδώλια και δόμοι παρόδων) βρίσκονται διάσπαρτα σε όλη την έκταση του Δελφικού Ιερού. Το κοίλο παρουσιάζει φαινόμενα καθιζήσεων, ενώ έντονο είναι και το φαινόμενο των επιφανειακών απολεπίσεων και ρηγματώσεων των λίθων, που οδηγούν σε απώλεια μεγαλύτερων τμημάτων του ασβεστολιθικού υλικού.
Η αποχωμάτωση και οι πρώτες ανασκαφές στο χώρο του θεάτρου ξεκίνησαν το 1895 από τη Γαλλική Σχολή των Αθηνών υπό τη διεύθυνση του Th. Homolle.
Το θέατρο λειτουργεί ως επισκέψιμο μνημείο του αρχαιολογικού χώρου των Δελφών.
Την περίοδο του Μεσοπολέμου, στο πλαίσιο των Πρώτων Δελφικών Εορτών το Μάιο του 1927, ανέβηκε στο θέατρο των Δελφών παράσταση αρχαίας τραγωδίας, για πρώτη φορά σε αρχαίο θέατρο, στο φυσικό της χώρο, μετά από 2000 χρόνια. Εμπνευστής της αναβίωσης του αρχαίου θεάτρου ήταν ο ποιητής Άγγελος Σικελιανός και η αμερικανίδα σύζυγός του, Εύα Palmer. Παρουσιάστηκε ο Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Εύας Σικελιανού. Τρία χρόνια αργότερα, στη διάρκεια των Δεύτερων Δελφικών Εορτών το Μάιο του 1930, το θέατρο φιλοξένησε την παράσταση των Ικέτιδων του Ευριπίδη.
Φιλοξενούσε τους αγώνες φωνητικής και ενόργανης μουσικής στο πλαίσιο των Πυθικών Αγώνων. Η σημασία των εορτών αυτών προσδίδει στο θέατρο των Δελφών πνευματική και καλλιτεχνική αξία ισότιμη με την αθλητική ιδέα που συμβολίζει το αρχαίο στάδιο της Ολυμπίας. Στο θέατρο διεξάγονταν επίσης οι αγώνες των Σωτηρίων, προς τιμήν του Διός Σωτήρος και του Απόλλωνος, ο εορτασμός των οποίων ξεκίνησε μετά τη νίκη των Αιτωλών επί των Γαλατών το 279/278 π.Χ.
ΥΠ.ΠΟ.Τ. (Ι΄ ΕΠΚΑ)
ΥΠ.ΠΟ.Τ. (Ι΄ ΕΠΚΑ)
38.482553°
22.500708°
584-592
Όνομα | Ημερομηνία | Ποσό (€) |
---|---|---|
ΤΡΙΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ | 26/03/2018 | 100.00 |
ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ - ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ | 47.488.13 | |
ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ | 47.488.12 | |
ΦΑΝΗ ΑΝΑΙΡΟΥΣΗ | 4.000.00 | |
Ι.Μ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ | 1.500.00 | |
ΤΟΚΟΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ | 1.216.44 | |
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ | 1.000.00 | |
MME CHAMPEAUX - ROUSSELOT MARGUERITE & ASSOCIATION PYTHO-DELPHES, FRANCE MME CHAMPEAUX - ROUSSELOT MARGUERITE & ASSOCIATION PYTHO-DELPHES, FRANCE | 700.00 | |
GEORGIA MELENIKIOTOΥ | 413.31 | |
LOIZOS AVRAMIDIS | 137.77 | |
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΩΡΟΛΟΓΑ - ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΝΤΟΡΑΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014 ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΩΡΟΛΟΓΑ - ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΝΤΟΡΑΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014 | 96.25 | |
ΛΕΛΑ ΜΠΑΚΟΛΟΥΚΑ | 50.00 | |
ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ | 30.00 | |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΜΠΟΣ | 5.00 | |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΡΔΑΛΗ | 5.00 | |
ΠΑΝΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΝΗΣ | 5.00 | |
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΡΑΒΒΑΡΗΣ | 5.00 | |
ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 5.00 | |
ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗ | 5.00 | |
ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΩΤΣΟΒΙΛΗΣ | 5.00 | |
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΑΤΟΣ | 5.00 | |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ | 5.00 | |
ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ-ΒΑΡΒΑΡΑ ΛΑΜΠΡΟΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ | 5.00 | |
ΙΩΑΝΝΗ - ΜΑΡΙΑ ΛΥΓΑΤΣΙΚΑ | 5.00 | |
ΒΑΛΙΑ ΛΥΜΠΕΡΗ | 5.00 | |
ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ | 5.00 | |
ΦΙΟΝΑ ΚΟΝΤΟΣΤΕΡΓΙΟΥ ΦΙΟΝΑ | 5.00 | |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΡΣΕΛΟΣ | 5.00 | |
ΓΕΩΡΓΙΑΝΝΑ ΚΑΡΘΑΚΟΥ | 5.00 | |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ | 5.00 | |
ΑΡΗΣ ΜΑΝΟΥΣΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ | 5.00 | |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΕΡΗ | 5.00 | |
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | 5.00 | |
ΕΛΛΗ ΧΑΡΙΤΙΝΗ ΓΚΙΩΝΗ | 5.00 | |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΪΖΗ | 5.00 | |
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΛΦΑΚΑΚΟΥ | 5.00 | |
ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΡΑΤΟΠΟΥΛΟΥ | 5.00 | |
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΪΡΗ | 5.00 | |
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΜΕΝΙΤΣΑΣ | 5.00 | |
ΜΑΡΙΑ ΚΑΣΣΕΜ | 5.00 | |
ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ | 5.00 | |
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΙΛΑΚΟΣ | 5.00 | |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΡΑΠΑΠΑΣ | 5.00 | |
ΜΑΡΙΑ ΜΠΟΥΦΗ | 5.00 | |
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΜΑΝΙΔΗΣ | 5.00 | |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ | 5.00 | |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΤΣΟΥΔΑ | 5.00 | |
ΧΑΡΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ | 5.00 | |
ΝΙΚΑΝΔΡΟΣ ΚΕΠΕΣΗΣ | 5.00 | |
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ | 5.00 | |
ΗΛΙΑΣ ΚΑΠΑΤΣΩΡΗΣ | 5.00 | |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΤΣΙΓΓΑΛΙΔΗΣ | 5.00 | |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ | 5.00 | |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΙΚΑ | 5.00 | |
ΒΕΡΟΝΙΚΑ ΣΚΟΥΡΙΑΛΗ | 5.00 | |
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΣΚΟΥΡΛΕΤΟΣ | 5.00 | |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ | 5.00 | |
ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ | 5.00 | |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΑΡΑΝΤΙΛΗΣ | 5.00 | |
ΔΙΟΝΥΣΙΑ - ΜΑΡΙΑ ΜΟΣΧΟΒΑΚΟΥ | 5.00 | |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΖΟΥΛΙΑΔΑΚΗΣ | 5.00 | |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΕΠΠΑ | 5.00 | |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΛΟΓΛΟΥ | 5.00 | |
ΑΣΗΜΙΝΑ ΤΣΟΚΑΝΑ | 5.00 | |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΦΙΛΙΠΠΟΥΠΟΛΙΤΗΣ | 5.00 | |
ΑΝΝΑ ΦΥΤΙΛΑ | 5.00 | |
ΦΙΛΙΠΠΑ ΦΩΚΑ | 5.00 | |
ΣΤΕΛΛΑ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ | 5.00 | |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΑΤΖΗΣ | 5.00 | |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΑΣΙΚΑΣ | 5.00 | |
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ | 5.00 | |
ΙΟΥΛΙΑ ΜΠΑΜΙΧΑ | 5.00 | |
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΕΓΕΤΗ | 5.00 | |
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΙΤΣΑΝΗΣ | 5.00 | |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΑ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ | 5.00 | |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΞΕΝΟΣ - ΓΑΒΡΙΕΛΗΣ | 5.00 | |
ΚΥΡΙΑΚΗ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΥ | 5.00 | |
ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΡΑΒΑΡΙΤΟΥ | 5.00 | |
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ | 5.00 | |
ΝΕΦΕΛΗ ΠΑΥΛΟΥ - ΜΟΥΣΙΟ | 5.00 | |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΙΕΡΡΑΤΟΥ | 5.00 | |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΛΥΖΩΗΣ | 5.00 | |
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ | 5.00 | |
ΣΟΦΙΑ ΠΕΜΠΟΥ | 5.00 | |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ | 5.00 | |
ΘΕΟΚΛΗΤΙΑ - ΣΩΤΗΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ | 5.00 | |
ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΡΑΓΚΟΥΣΗ | 5.00 | |
ΕΛΕΝΗ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | 5.00 | |
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΔΗΣ | 3.50 | |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΥ | 3.50 | |
ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΟΥ | 3.00 | |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ | 2.00 | |
ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ | 1.00 | |
ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΙΟΥΣΗΣ | 1.00 | |
M2M MEDIA SERVICES INC | 1.395.77 |
Δαπάνη | Ημερομηνία | Ποσό (€) |
---|---|---|
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΕΛΦΩΝ ΑΠΟΨΙΛΩΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ | 615.00 | |
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΕΛΦΩΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ | 312.12 | |
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΕΛΦΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ | 95.600.00 | |
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΕΛΦΩΝ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ | 8.184.71 | |
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΕΛΦΩΝ ΦΟΡΟΣ ΤΟΚΩΝ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΚΗΣ | 149.32 |
Περιγραφή | Budget | Target | Remarks |
---|---|---|---|
Μελέτη αποκατάστασης | 100.000.00 | 109.999.00 | Η μελέτη που ανατέθηκε από το Διάζωμα στην αρχιτέκτονα κα. Λιάνα Χλέπα και τον Πολιτικό Μηχανικό κ. Κώστα Παπαντωνόπουλο, παραδόθηκε και εγκρίθηκε από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο. |
Γεωλογικές μελέτες | 10.000.00 | 110.000.00 |
Funding Level | Πηγή χρηματοδότησης | Περιγραφή των έργων | Remarks |
---|---|---|---|
1.700.000 | Π.Ε. ΦΩΚΙΔΑΣ – ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ | Υλοποίηση εργασιών αποκατάστασης Θεάτρου | Το έργο αποκτάστασης του αρχαίου θεάτρου των Δελφών έχει ενταχθεί στους Εθνικούς Πόρους από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος με χρηματοδότηση ύψους 1.700.000 ευρώ. |