Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
3ο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίας Ελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας
Passion/Πάθος: Το 4o Musikaloy Festival
Στον «αέρα» βρίσκεται ήδη η νέα καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό που απευθύνεται στο ελληνικό κοινό. Με κεντρικό μήνυμα «Ζήσε την Ελλάδα και το χειμώνα», η νέα δυναμική καμπάνια καλεί τους Έλληνες να ανακαλύψουν χιονισμένα βουνά, ορεινά χωριά, πανέμορφα ποτάμια και να απολαύσουν κάθε γεύση που έχει η χώρα μας. O υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας τονίζει σε ανάρτηση του στα κοινωνικά δίκτυα:
«Φέτος τον χειμώνα όλη η Ελλάδα σε περιμένει. Η νέα καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό που απευθύνεται στο ελληνικό κοινό είναι ήδη στον “αέρα”. Θερμές ευχαριστίες στο Ίδρυμα Ωνάση για την πολύτιμη συμβολή του στην προσπάθεια αυτή. Εμβολιαζόμαστε και ταξιδεύουμε ασφαλείς» συμπληρώνει.
Το νέο σποτ προβάλλει την ομορφιά ηπειρωτικών περιοχών, όπως τα Ζαγοροχώρια και η πόλη των Ιωαννίνων.
Το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ έχουν ξεκινήσει συντονισμένα τη διαφημιστική προβολή της χώρας ως προορισμού για το χειμώνα επιδιώκοντας τον δωδεκάμηνο τουρισμό. Στόχος τους είναι η Ελλάδα να καταστεί ένας κορυφαίος προορισμός 365 μέρες το χρόνο.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα στα παρακάτω δημοσιεύματα: