Καλαμάτα: Από την Ανασυγκρότηση στην Πρωτοπορία
Όταν η καινοτομία συναντά την αγάπη για τον τόπο: Η επιτυχία της Εβροφάρμα φωτίζει τον Έβρο
Να σας τα πούμε; Τα Διαζωματικά Κάλαντα και το Ημερολόγιο Εκδηλώσεων για το 2025
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο διαγωνιστικό μέρος του προγράμματος «Ακούμε τους Νέους 2025»
«ΕΒΡΟΣ-ΜΕΤΑ». Ξεκινά η υλοποίηση της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης του Έβρου
Πηγή:efsyn.gr
Διατηρώντας και ενισχύοντας το κοινωνικό του προφίλ, το Sales Promotion Center (SPC) γίνεται συνοδοιπόρος στην πιο δημιουργική ομάδα ενίσχυσης της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας μας, του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ.
Η αγάπη του Sales Promotion Center για την πολιτιστική μας κληρονομιά, δένει αρμονικά με τον κυρίαρχο στόχο του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ, που δεν είναι άλλος από την ένταξη των αρχαίων θεάτρων και μνημείων στην καθημερινότητα των πολιτών, με την ταυτόχρονη προστασία και ανάδειξή τους.
Μέσα από αυτή την ώσμωση, αναμένεται η διαμόρφωση ευρύτερων συνεργειών με κοινό στόχο την ενίσχυση του έργου του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ.
Η πολύχρονη εμπειρία του Sales Promotion Center στο χώρο της επικοινωνίας και του marketing θα αποτελέσει το βασικό μοχλό αυτής της συνέργειας, η οποία αναμένεται να έχει και περαιτέρω εκφράσεις.
Βασικός στόχος του Sales Promotion Center είναι το μήνυμα και το έργο του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ να μεταδωθεί σε όσο το δυνατόν πιο πολλούς αποδέκτες και όλο και περισσότεροι να είναι εκείνοι που καθημερινά θα αντιλαμβάνονται την αξία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, αλλά και τη δύναμη που αυτή περικλύει.
Παράλληλα, πέρα από την ετήσια συνδρομή ως εταιρικό μέλος, το Sales Promotion Center θα χορηγεί το ΔΙΑΖΩΜΑ για κάθε ημερομίσθιο που υλοποιεί για λογαριασμό πελατών του, με ένα ευρώ. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι σε ετήσια βάση τα ημερομίσθια αυτά ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες.
Με αυτόν τον τρόπο, το Sales Promotion Center υποστηρίζει οικονομικά το ΔΙΑΖΩΜΑ, αλλά συγχρόνως κάνει κοινωνούς και εμπλέκει σε αυτόν το σκοπό όλους τους πελάτες της εταιρείας και τους συνεργάτες του.
Η ανακοίνωση αυτής της συνεργασίας έγινε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη με την παρουσία μελών του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ, μεταξύ των οποίων και ο αρχαιολόγος Πέτρος Θέμελης, βουλευτών, καθώς και σημαντικών εκπροσώπων πελατών του Sales Promotion Center και πλήθος κόσμου. Η βραδιά ξεκίνησε με ένα μουσικό σύνολο, η μουσική συμπόρευση του οποίου αποτελεί ένα έξοχο παράδειγμα συνεργασίας και πηγή έμπνευσης για το κοινό βήμα του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ και του Sales Promotion Center, σύμφωνα με τον Νίκο Ιμιρζιάδη, Founder και CEO του Sales Promotion Center, όπως σημείωσε μεταξύ άλλων στην εισαγωγική του τοποθέτηση.
Ο Σταύρος Μπένος, αφού καλωσόρισε το Sales Promotion Center στους κόλπους τους ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ, μίλησε για τον “θρίαμβο των συνεργειών”, αλλά και για την πορεία της όλης προσπάθειας από την ίδρυση του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ το 2008, μέχρι και σήμερα. Παράλληλα, αναφέρθηκε στη στρατηγική επιλογή του σωματείου να αποκλείσει πιθανές χρηματοδοτήσεις από το δημόσιο και την Ε.Ε, να στηριχθεί αποκλειστικά στον ιδιωτικό τομέα και να εισάγει ταυτόχρονα το θεσμό των εταιρικών μελών.
Στη συνέχεια, ο Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head και Partner του Sales Promotion Center, έκανε μία σύντομη αναφορά στην 42χρονη πορεία και εξέλιξη του Sales Promotion Center και παράλληλα εστίασε στο ύφος της συνεργασίας με το ΔΙΑΖΩΜΑ και τον τρόπο υλοποίησής της. Πέρα από την οικονομική προσφορά, αναφέρθηκε και σε άλλες μεθόδους που θα βοηθήσουν στην περαιτέρω επικοινωνιακή υποστήριξη του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ. Ένας από τους βασικούς στόχους είναι η προσέγγιση «του δυναμικού κοινού της ελληνικής κοινωνίας, ηλικίας 18-25, ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης οι οποίοι συνεργάζονται με το Sales Promotion Center ως part timers και η μεταλαμπάδευση σε αυτούς των αξιών και της σημασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς».