Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
3ο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίας Ελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας
Passion/Πάθος: Το 4o Musikaloy Festival
Πηγή: ert
Η νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα του δήμου Ηρακλείου που προέκυψε από το διαγωνισμό που διενήργησε το σωματείο Διάζωμα, παρουσιάστηκε χτες στο Πολιτιστικό Κέντρο.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 14 εταιρείες με 30 διαφορετικές προτάσεις και η πρόταση που βραβεύτηκε στηρίχθηκε στο αρχίγραμμα «Η» και σε χρώματα από τη ζωή της πόλης, ενώ παρουσιάστηκε σε διάφορες πιθανές παραλλαγές και εφαρμογές που μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Ο δήμαρχος Ηρακλείου, Βασίλης Λαμπρινός, στο σύντομο χαιρετισμό του, τόνισε: «Η μελέτη του “Διαζώματος” αναδεικνύει και αξιοποιεί τα πολλά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και ο καλαίσθητος νέος λογότυπος που μας προτείνουν για να αποτελέσει την νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα της πόλης. Εμείς από την πλευρά μας, με συνεργασίες όπως η συγκεκριμένη με το “Διάζωμα”, συνεχίζοντας την πολιτική της εξωστρέφειας και υλοποιώντας τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό που έχουμε στα χέρια μας, εκσυγχρονίζουμε και ενισχύουμε το brand του Ηρακλείου».
Χαιρετισμό απηύθυνε και ο πρόεδρος του «Διαζώματος», Σταύρος Μπένος, ο οποίος επανέλαβε την ικανοποίησή του για την συνεργασία με τον Δήμο Ηρακλείου και ανέφερε ότι ο τρόπος δουλειάς που ακολουθεί η Δημοτική Αρχή, η εκπόνηση δηλαδή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής τουριστικής προβολής, δεν συνηθίζεται στην Ελλάδα.