Όταν η καινοτομία συναντά την αγάπη για τον τόπο: Η επιτυχία της Εβροφάρμα φωτίζει τον Έβρο
Να σας τα πούμε; Τα Διαζωματικά Κάλαντα και το Ημερολόγιο Εκδηλώσεων για το 2025
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο διαγωνιστικό μέρος του προγράμματος «Ακούμε τους Νέους 2025»
«ΕΒΡΟΣ-ΜΕΤΑ». Ξεκινά η υλοποίηση της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης του Έβρου
ΕΥΒΟΙΑ ΜΕΤΑ: Επελέγη ο ανάδοχος για τον νέο μεγάλο οδικό άξονα Στροφυλιά – Ιστιαία
Πηγή:protothema.gr
Η μια καμπάνια αφορά την αναβίωση του κήπου- παιδικής χαράς της Ακροπόλεως και η δεύτερη καμπάνια αφορά την συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών του Ολύμπιον, ένα κτήριο της Θεσσαλονίκης συνδεδεμένο με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου
Δύο καμπάνιες με εξαιρετικό ενδιαφέρον πρόκειται να «ανέβουν» στην πλατφόρμα act4Greece που έχει δημιουργήσει και στηρίζει η Εθνική Τράπεζα με την βοήθεια και συνδρομή αρκετών στρατηγικών εταίρων.
Η πρώτη καμπάνια έρχεται από τον τομέα του Περιβάλλοντος και της Αειφορίας και αφορά ένα πολύ σημαντικό project για την Αθήνα όπως είναι η αναβίωση του κήπου – παιδικής χαράς της Ακροπόλεως. Φορέας υλοποίησης του project είναι η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού. Το δεύτερο project έρχεται από την Θεσσαλονίκη και αφορά τον τομέα του Πολιτισμού και της πολιτιστικής επιχειρηματικότητας. Πρόκειται για το project που έχει ως στόχο του, την συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών του ιστορικού κτηρίου Ολύμπιον. Ο φορέας της υλοποίησης του project είναι το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Στο σημείο αυτό δύο – τρείς σκέψεις που συνδέονται τόσο με τις καμπάνιες που ανεβαίνουν στη πλατφόρμα του crowdfunding της Εθνικής Τράπεζας όσο και με την προετοιμασία της έκθεσης του project στο ευρύ κοινό.
Για παράδειγμα, αν το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης δεν καταφέρει έγκαιρα μέσα από έξυπνες παρεμβάσεις / δράσεις να κινητοποιήσει τοπικές δυνάμεις – από τους σινεφίλ της πόλης μέχρι τους δήμους και την περιφέρεια- προκειμένου να το υιοθετήσουν και να το θεωρήσουν ως μια δικής τους υπόθεση τα πράγματα θα είναι δύσκολα για ένα κρατικό πολιτιστικό φορέα να πείσει την κοινωνία των πολιτών και να συγκεντρώσει χρήματα για ένα σκοπό που θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί από τον προϋπολογισμό του.
Συνήθως, projects που έρχονται από κρατικούς φορείς πολιτισμού – υπάρχει το παράδειγμα του ΚΒΘΕ- αποτυγχάνουν παταγωδώς. Στο χώρο του πολιτισμού το πιο επιτυχημένο παράδειγμα καμπάνιας που ανέβηκε στο act4Greece ήταν μια καμπάνια του σωματείου «Διάζωμα» – επικεφαλής του οποίου είναι ο Σταύρος Μπένος. Το «Διάζωμα» είχε καταφέρει να συνδεθεί με τοπικές δυνάμεις και να φέρει στο ταμείο του ακόμη και μικρά χρηματικά ποσά από μαθητές…