Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
3ο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίας Ελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας
Passion/Πάθος: Το 4o Musikaloy Festival
Την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021 και μετά από σχετική έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου του Διαζώματος, ο πρόεδρος του σωματείου, κ. Σταύρος Μπένος, προχώρησε στην ανάθεση της σύμβασης με τίτλο «Στρατηγικός σχεδιασμός marketing για την τουριστική ανάδειξη της Πολιτιστικής Διαδρομής Λαύριο – Αθήνα – Ελευσίνα (ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ)» στην εταιρεία «MARKETING GREECE».
Αντικείμενο της μελέτης είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός του marketing του προγράμματος «Τριλογία της Αττικής», όσον αφορά στο Τμήμα Ελευσίνα και Λαύριο και σε σύνδεση με την Αθήνα, για την οποία έχει ήδη εκπονηθεί marketing plan από την ίδια εταιρεία. Για την εκπόνηση μελέτης η «MARKETING GREECE», συνεκτιμώντας τους παράγοντες της τρέχουσας αρνητικής τουριστικής συγκυρίας, αλλά και τις σταδιακά διαμορφούμενες τάσεις στο διεθνή και τον Ελληνικό τουρισμό, θα διερευνήσει τις δυνατότητες και τις προϋποθέσεις για την ανάδειξη της Διαδρομής σε ένα ενιαίο «προϊόν-εμπειρία», λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση της τουριστικής κίνησης στην Ελευσίνα και στο Λαύριο και την επισκεψιμότητα στους πολιτιστικούς της πόρους.
Η παραπάνω μελέτη θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2021 και το κόστος της ανάθεσης, ύψους εικοσιπέντε χιλιάδων (25.000€) ευρώ, πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ, θα καλυφθεί από το «ΔΙΑΖΩΜΑ» μέσα από χορηγία, ύψους 100.000 $, που θα διαθέσει το Ίδρυμα J.M. Kaplan στο Σωματείο «ΔΙΑΖΩΜΑ».
Το πρόγραμμα «Τριλογία της Αττικής» προσφέρει έναν ισχυρό «ταυτοτικό πυρήνα» και συγχρόνως αποτελεί το πεδίο στο οποίο υφαίνεται ένα ευρύτερο δίκτυο για την αξιοποίηση της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς της Αττικής. Η υλοποίηση του παραπάνω προγράμματος ως ενός ολοκληρωμένου προϊόντος πολιτιστικού τουρισμού προσδοκούμε να ευνοήσει τον τουρισμό της Αττικής, όχι μόνο χρονικά (επέκταση-σταθεροποίηση της τουριστικής περιόδου σε 12μηνο), αλλά και θεματικά (διαφοροποίηση ζήτησης, αύξηση του τμήματος ζήτησης πολιτιστικού τουρισμού) και χωρικά (διεύρυνση του φάσματος και των σημείων ενδιαφέροντος της Αττικής και των επί μέρους προορισμών της και διάχυση επισκεπτών σε όλο το εύρος της Περιφέρειας Αττικής).
Καθώς η «Τριλογία της Αττικής» είναι πρωτίστως ένα όραμα που εξελίσσεται μέσα από τη συνέργεια με όλους τους συναρμόδιους φορείς, το «ΔΙΑΖΩΜΑ», στις 24 Φεβρουαρίου 2021, πραγματοποίησε ευρεία τηλεδιάσκεψη μεταξύ εκπροσώπων της Περιφέρειας Αττικής, του Δήμου Αθηναίων και του Διαζώματος με στόχο των συντονισμό όλων για τη δρομολόγηση του προγράμματος ενόψει της επόμενης προγραμματικής περιόδου του ΕΣΠΑ 2021-2027.
Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν οι κ.κ.: Μαίρη Βιδάλη – Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού της Περιφέρειας Αττικής, Γιώργος Κορμάς – Επιστημονικός συνεργάτης της Περιφέρειας Αττικής, Βαγγέλης Βλάχος – Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών, Γιώργος Γιαννής – Ειδικός Σύμβουλος επί θεμάτων Τεχνικών Έργων και Υποδομών του Δήμου Αθηναίων, Ιωάννα Δρέττα – Διευθύνουσα Σύμβουλος στην εταιρεία «MARKETING GREECE», Τόμας Γκρέβε και Νίκος Σμιτ – πολεοδόμος και οικονομολόγος αντίστοιχα και μελετητές της εταιρείας PLAN E.E. , Σταύρος Μπένος – πρόεδρος Διαζώματος και τα στελέχη του Διαζώματος, κ.κ. Μαρία Σοφικίτου, Ευδόκιμος Φρέγκογλου, Μαρία Κουρασάνη, Κατερίνα Αβραμοπούλου.
Το «ΔΙΑΖΩΜΑ» εκφράζει την ικανοποίησή του για τις παραπάνω εξελίξεις σχετικά με την πορεία σχεδιασμού του προγράμματος και πιστεύει βαθιά πως η Περιφέρεια Αττικής είναι έτοιμη για την πνευματική μετάβαση προς τη συγκρότηση ενός πλήρους, ολιστικού και δυναμικού προϊόντος πολιτιστικού τουρισμού, που να διασυνδέει και αναδεικνύει όλες τις «δημιουργικές ψηφίδες» και τα προϊόντα της Περιφέρειας.
Μπορείτε να διαβάσετε στη συνέχεια: