Στρατηγικό σχέδιο ενοποίησης και ανάδειξης του αρχαιολογικού χώρου της Ερέτριας
Θωράκιση του αρχαιολογικού χώρου και του Mουσείου της Αρχαίας Μεσσήνης από πυρκαγιά
ΥΠΠΟ: Σχέδιο ενοποίησης και ανάδειξης του αρχαιολογικού χώρου της Ερέτριας
Τίτλος: Έγκριση από τον Περιφερειάρχη της Δυτικής Μακεδονίας της επικαιροποιημένης Στρατηγικής και του Επιχειρησιακού Σχεδίου Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης (ΟΧΕ) Λιμνών και Ποταμών Δυτικής Μακεδονίας.
Έγκριση της Στρατηγικής «Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης (ΟΧΕ) Διαδρομής Πολιτισμού – Τουρισμού στη Θεσσαλία»
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Διεθνής δημιουργικός διαγωνισμός για τη νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα (destination brand) του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης
Διεθνή διαγωνισμό για τη νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα (destination brand) του Δήμου Ηρακλείου προκηρύσσει το Διάζωμα στο πλαίσιο της συνεργασίας του με το Δήμο για την υλοποίηση της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης της Πόλης. Σκοπός είναι να ενισχυθεί περαιτέρω η εικόνα της πόλης του Ηρακλείου στην ελληνική και διεθνή τουριστική αγορά. Η νέα τουριστική ταυτότητα (destination brand) απευθύνεται στην τουριστική αγορά, δηλ. στο ταξιδιωτικό/ καταναλωτικό κοινό της Ελλάδας και του εξωτερικού, καθώς και στις επιχειρήσεις που οργανώνουν και πωλούν ταξίδια (το λεγόμενο travel trade που περιλαμβάνει επιχειρήσεις όπως λ.χ. tour operators, τουριστικά γραφεία, εταιρίες κρουαζιέρων, γραφεία οργάνωσης συνεδρίων, γραφεία οργάνωσης γάμων κοκ. τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό) και θα αξιοποιηθεί σε όλες τις ενέργειες τουριστικής προβολής που θα υλοποιήσει ο Δήμος εφεξής. Η νέα ταυτότητα δεν αφορά στο Δήμο ως διοικητική οντότητα, αλλά στην πόλη του Ηρακλείου ως τουριστικό προορισμό.
Ο υποψήφιος ανάδοχος θα αναπτύξει τρία (3) παραδοτέα:
ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ 1: Τουριστικά λογότυπα
ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ 2: Εικαστικές εφαρμογές της νέας τουριστικής ταυτότητας του Δήμου Ηρακλείου
ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ 3: Εκπόνηση εγχειριδίου για τη νέα τουριστική ταυτότητα του Δήμου Ηρακλείου (branding manual).
Ο διαγωνισμός θα αφορά μόνο στο Παραδοτέα 1, για το οποίο το Διάζωμα θα χορηγήσει τρία βραβεία 3.000, 2.000 και 1.000 € στις προτάσεις που θα λάβουν κατά σειρά την υψηλότερη βαθμολογία, καθώς και δύο επαίνους των 500 €. ΄Ομως, ο υποψήφιος ανάδοχος, που θα υποβάλει την πρόταση με την υψηλότερη βαθμολογία, θα κληθεί από το Δήμο Ηρακλείου να υλοποιήσει το Παραδοτέο 2 και το Παραδοτέο 3 στο πλαίσιο απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, λαμβάνοντας δηλ. αμοιβή που δεν θα ξεπερνά τα 20.000 € πλέον ΦΠΑ 24% (πλέον φυσικά του ποσού του βραβείου).
Το πλήρες κείμενο της πρόσκλησης του Διαζώματος, που περιλαμβάνει περιγραφή του τρόπου υλοποίησης του διαγωνισμού, αναλυτική περιγραφή των παραδοτέων και γενικά των απαιτήσεων του έργου, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν στον κόμβο του Διαζώματος στο διαδίκτυο www.diazoma.gr
Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι οι δημιουργικές προτάσεις που θα υποβληθούν θα αξιολογηθούν από 7μελή κριτική επιτροπή, τα μέλη της οποίας είναι τα εξής:
Τα ενδιαφερόμενα φυσικά ή νομικά πρόσωπα – οι υποψήφιοι – μπορούν να στείλουν τις δημιουργικές προτάσεις τους μέσω e-mail στο [email protected] μέχρι την Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2018.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στους συνδέσμους που ακολουθούν:
Τεύχος Διαγωνισμού: Διεθνής δηµιουργικός διαγωνισµός για τη νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα (destination brand) του Δήµου Ηρακλείου
Το συνημμένο αρχείο (excerpts_Heraklion_Marketing_Plan.pdf)
Απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις που αφορούν το Διαγωνισμό