Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
3ο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίας Ελληνικής και Βυζαντινής Τεχνολογίας
Passion/Πάθος: Το 4o Musikaloy Festival
Τη σύμβαση ανάθεσης του Σχεδίου Μάρκετινγκ (Marketing Plan) για την προσέλκυση τουριστών και επισκεπτών στην Πόλη του Ηρακλείου, υπέγραψαν ο πρόεδρος του Διαζώματος Σταύρος Μπένος με το μελετητή Δρα Δημήτρη Κούτουλα, επίκουρο καθηγητή στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών. Το Σχέδιο Μάρκετινγκ αποτελεί υποχρέωση του Διαζώματος, η οποία πηγάζει από το Μνημόνιο Συνεργασίας, το οποίο συνήψε με το Δήμο Ηρακλείου Κρήτης, στο πλαίσιο του Προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης, που εντάσσεται το ΠΕΠ Κρήτης. Η χρηματοδότηση του Σχεδίου Μάρκετινγκ θα γίνει αποκλειστικά από πόρους του Διαζώματος.
Στόχος είναι η προσέλκυση και συγκράτηση τουριστών και γενικά επισκεπτών εντός της πόλης του Ηρακλείου, την οποία σήμερα ως επί το πλείστον παρακάμπτουν, οδεύοντας προς την Κνωσσό ή επισκεπτόμενοι μόνο το Αρχαιολογικό Μουσείο. Η προσέλκυση αυτή θα υποστηριχθεί από έργα και δράσεις, που ήδη προβλέπονται στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (π.χ. αποκατάσταση και νέες χρήσεις στο Ενετικό Τείχος, αστική πολιτιστική διαδρομή κ.λπ.), αλλά και στο ΣΟΑΠ, με το οποίο βελτιώνεται αισθητικά και λειτουργικά η σχέση της Πόλης του Ηρακλείου με την Κνωσσό και τον περιβάλλοντα αυτήν χώρο. Στόχος της προσέλκυσης τουριστών στην πόλη είναι να αναδειχθούν τα αξιοθέατά της, τα οποία εν πολλοίς παραμένουν άγνωστα στο μέσο τουρίστα της περιοχής και τους επιβάτες των κρουαζιεροπλοίων και να προσελκυστούν και άλλοι δυνητικοί τουρίστες και επισκέπτες, ώστε να ωφεληθούν και οι εντός της Πόλης επιχειρήσεις καταλυμάτων, εστίασης και αναψυχής, τα εμπορικά καταστήματα κ.λπ.