ΕΥΒΟΙΑ ΜΕΤΑ: Επελέγη ο ανάδοχος για τον νέο μεγάλο οδικό άξονα Στροφυλιά – Ιστιαία
ΕΥΒΟΙΑ ΜΕΤΑ: Ξεκίνησε η αναδάσωση με μαύρη πεύκη για το Νέο Δάσος στην περιοχή αρμοδιότητας του Δασαρχείου Λίμνης
Το Ίδρυμα Μποδοσάκη παρουσιάζει το Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνία των Πολιτών στην Ελλάδα
Η κλιματική κρίση στο επίκεντρο της 7ης συνάντησης του Άνω Διαζώματος
«ΔΕΣΜΟΙ. Χαρτογραφώντας ιστορίες που μας συνδέουν με τον Έβρο» – Ένα νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τον Έβρο
Πηγή: iefimerida.gr
Τρεις περιφερειακές ενότητες με ενιαίο τουριστικό αφήγημα που στηρίζεται στην ιστορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου και άλλες κοινές θεματικές του παρελθόντος και του παρόντος, ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας ένα κοινό τουριστικό προϊόν.
Το στόρι αυτό θα προβληθεί στη νέα καμπάνια του 2021. Όπως ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο τομεάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος πρόκειται για ξεχωριστές θεματικές καμπάνιες που συνδέουν συγκεκριμένες περιφερειακές ενότητες και έχουν ως στόχο να αναδείξουν το Locality, δηλαδή τον τοπικό χαρακτήρα και την αυθεντικότητα του προορισμού.
Τουριστικοί προορισμοί σε μικρή απόσταση από Θεσσαλονίκη
Η καμπάνια προώθησης αστικών κέντρων των Περιφερειακών Ενοτήτων Πέλλας και Χαλκιδικής, που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ξεκίνησε το 2019 παρουσιάζοντας στους τουριστικούς επαγγελματίες προορισμούς τεσσάρων εποχών σε μικρή απόσταση από τη Θεσσαλονίκη. Με την προσθήκη της Π.Ε. Ημαθίας, οι τρεις περιοχές προβάλλονται ως ένας ολοκληρωμένος προορισμός της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με κοινά χαρακτηριστικά. Για τα αστικά κέντρα της Ημαθίας, της Πέλλας και της Χαλκιδικής, παρήχθη στα αγγλικά προωθητικό υλικό, το οποίο ξεκίνησε ήδη να αποστέλλεται στοχευμένα στο εξωτερικό.
«Με τις συγκεκριμένες καμπάνιες επιδιώκουμε την άμβλυνση της εποχικότητας του προορισμού και την αξιοποίηση όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των αστικών κέντρων της Περιφέρειας, ενώ θέλουμε συγχρόνως να αξιοποιήσουμε και τη σιδηροδρομική σύνδεση των πόλεων μεταξύ τους», τόνισε ο κ. Θάνος.
Με την εν λόγω καμπάνια, ο προορισμός προβάλλεται σε θεματικές ενότητες, συνδέοντας το αρχαίο παρελθόν με τη σύγχρονη καθημερινότητα των κατοίκων. Από το πρώτο πανεπιστήμιο που ίδρυσε ο Αριστοτέλης στη Μίεζα Ημαθίας μέχρι τη βραβευμένη σύγχρονη βιβλιοθήκη Βέροιας, από το Μαύρο Δάσος Αλμωπίας που ενέπνευσε τον Φίλιππο Β’ να κατασκευάσει την περίφημη σάρισα μέχρι τις σημερινές εγκαταστάσεις ιαματικών λουτρών Λουτρακίου Πέλλας, από τους ιστορικούς οικισμούς της Αρναίας, του Πολυγύρου και της Νικήτης μέχρι τις βιοκλιματικές πλατείες των χωριών της Χαλκιδικής, από τα βήματα του Αποστόλου Παύλου μέχρι τις πρωτοχριστιανικές εκκλησίες και το ανυπέρβλητο Άγιο Όρος και από τους Μακεδόνες του Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι τους Μακεδονομάχους του 20ου αιώνα, η ιστορία γίνεται κληρονομιά που συντηρείται από γενιά σε γενιά.
Τα οινοποιεία, η βιομηχανική κληρονομιά και το βαρύ παρελθόν της Ηρωικής Πόλης της Νάουσας, τα μουσεία, οι εκκλησίες και οι παραδοσιακές συνοικίες της Βέροιας, η σκιά του Φιλίππου Β’ στη Βεργίνα, το Άλσος Αγίου Νικολάου και το όρος Βέρμιο, είναι αναπόσπαστα κομμάτια της καθημερινής ζωής της Ημαθίας.
Στην Έδεσσα, οι καταρράκτες και τα κανάλια ενώθηκαν σε ένα Υπαίθριο Μουσείο Νερού που περιλαμβάνει το ιστορικό κομμάτι της πόλης. Στα Γιαννιτσά αποτυπώνεται η ταραγμένη ιστορία του 20ου αιώνα μέσα από το μυθιστόρημα της Πηνελόπης Δέλτα «Τα μυστικά του βάλτου». Στα Λουτρά Λουτρακίου Πέλλας η φύση πρωτοτυπεί με ζεστές πισίνες μέσα στο κρύο ποτάμι.
Οι κάτοικοι στον Πολύγυρο και τους ορεινούς οικισμούς του Χολομώντα αναβιώνουν την πολιτιστική τους κληρονομιά. Στα προσφυγικά ψαροχώρια της Χαλκιδικής, κατά μήκος των 550 χλμ ακτογραμμής, συνδυάζουν τα παραδοσιακά με τα σύγχρονα επαγγέλματα. Προβάλλουν τους βυζαντινούς πύργους με καινοτόμες τεχνικές και καθιστούν πρεσβευτές τα τοπικά τους προϊόντα. Αυτές τις πτυχές καλούνται να ανακαλύψουν οι δημοσιογράφοι και οι τουριστικοί πράκτορες που θα επισκεφθούν την περιοχή, μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν. Η διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης υποστηρίζεται από την TRAINOSE S.A., που διαθέτει σε δημοσιογράφους τουρισμού εισιτήρια τρένου εντός Ελλάδας για τις ανάγκες της καμπάνιας. Η καμπάνια διοργανώνεται από την PASS PARTOUT – Tourism Marketing.