Γρήγορη μετάβαση

Δελτίο τύπου: Παρουσίαση της μελέτης «Σχέδιο μάρκετινγκ για την πόλη του Ηρακλείου Κρήτης»

Η μελέτη «Σχέδιο μάρκετινγκ για την πόλη του Ηρακλείου Κρήτης», η οποία ανατέθηκε από την Κίνηση Πολιτών «ΔΙΑΖΩΜΑ» στο μελετητή και επίκουρο καθηγητή στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών, κ. Δημήτριο Κούτουλα,  παρουσιάστηκε την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018 στο Πειραματικό Θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου Δήμου Ηρακλείου, σε ημερίδα με θέμα «Σχεδιάζοντας την τουριστική ταυτότητα του Δήμου Ηρακλείου, με συγκριτικό πλεονέκτημα τον πολιτισμό».

 Η μελέτη εκπονήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας που αναπτύσσει το «ΔΙΑΖΩΜΑ» με το Δήμο Ηρακλείου για την οργάνωση και υλοποίηση προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (Β.Α.Α) του Δήμου, η οποία επικυρώθηκε και μετά την υπογραφή του σχετικού μνημονίου συνεργασίας.

Στο σύντομο χαιρετισμό του πριν την έναρξη της παρουσίασης, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός αναφέρθηκε στη σημασία της σύνδεσης του πολιτισμού με τον τουρισμό για την πόλη του Ηρακλείου, καθώς και στο πρόγραμμα Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης που υλοποιείται.

Την παρουσίαση της μελέτης έκαναν ο μελετητής, κ. Δημήτρης Κούτουλας και ο πρόεδρος του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ», κ. Σταύρος Μπένος. Ο κ. Κούτουλας παρουσίασε το αντικείμενο της μελέτης που εκπόνησε, καθώς και τις προτάσεις του για την εκπόνηση πλήρους Σχεδίου Μάρκετινγκ για την πόλη, αναγνωρίζοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (αδυναμίες και προτερήματα) της πόλης.

Ο κ. Σταύρος Μπένος αναφέρθηκε στη σημασία των νέων ολιστικών προγραμμάτων – πολιτιστικών διαδρομών και πάρκων- που υλοποιούνται μέσω δύο καινοτομικών εργαλείων του Ε.Σ.Π.Α., τη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη και την Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση, και φέρουν τα μνημεία στο κέντρο της ζωής και της βιώσιμης ανάπτυξης. Μάλιστα, ο κ. Μπένος πρότεινε την εφαρμογή της μεθοδολογίας των προγραμμάτων της Ο.Χ.Ε. στη Β.Α.Α. Ηρακλείου. Εν συνεχεία, τόνισε ότι για την υλοποίηση του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης Ηρακλείου απαιτείται η ανάπτυξη των συνεργειών και η συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων και της κοινωνίας των πολιτών. Στόχος του παραπάνω προγράμματος είναι η πόλη του Ηρακλείου από πέρασμα να γίνει προορισμός.

Τέλος, ανέφερε ότι το «ΔΙΑΖΩΜΑ» είναι πρόθυμο να αναθέσει τρεις ακόμη μελέτες σε ντόπιους μελετητές για την υλοποίηση του παραπάνω προγράμματος, αξιοποιώντας χρηματοδοτήσεις από το μείγμα χορηγών του:

α) τη μελέτη αισθητικής αναβάθμισης – ομοιογένειας των καταστημάτων πέριξ της πλατείας Λεόντων, καθώς και μιας κομβικής διαδρομής στο ιστορικό κέντρο της πόλης,

β) τη μελέτη του logo – branding της πόλης,

γ) τη μελέτη για συμμετοχικό marketing.

Μπορείτε παρακάτω να διαβάσετε την παρουσίαση της μελέτης, καθώς και τα σχετικά δημοσιεύματα:

Πρόγραμμα Τουριστικού Μάρκετινγκ για την πόλη του Ηρακλείου -παρουσίαση

Πρόγραμμα Τουριστικού Μάρκετινγκ για την Πόλη του Ηρακλείου – Δ. Κούτουλας (η μελέτη)

Πώς το Ηράκλειο θα γίνει δημοφιλής τουριστικός προορισμός: Παρουσιάστηκε η μελέτη τουριστικού μάρκετινγκ του Δήμου Ηρακλείου – Δελτίο Τύπου Δήμου Ηρακλείου

Ο πολιτισμός στην τουριστική ταυτότητα του Ηρακλείου -ΕΡΤ

Παρουσιάστηκε η μελέτη τουριστικού μάρκετινγκ του Δήμου Ηρακλείου -prismanews.gr

Μπορείτε παρακάτω να δείτε φωτογραφικό υλικό από την ημερίδα

  • Ο χάρτης του Ηρακλείου, όπου διακρίνονται οι πέντε πολιτιστικές-τουριστικές διαδρομές εντός της πόλης.
  • Ο Δήμαρχος Ηρακλείου, κ. Βασίλης Λαμπρινός.
  • Ο πρόεδρος του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ», κ. Σταύρος Μπένος.
  • Παρουσίαση της μελέτης από τον μελετητή, κ. Δημήτρη Κούτουλα.
  • Στιγμιότυπο από την εκδήλωση.