Γρήγορη μετάβαση

Νέα τουριστική ταυτότητα για το Ηράκλειο Κρήτης

Πηγή:designmag

Η νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα του Ηρακλείου παρουσιάστηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 6 Φεβρουαρίου, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο, παρουσία του Δημάρχου Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινού.

Ο λογότυπος προέκυψε μετά από διαγωνισμό που διενήργησε το Πολιτιστικό Σωματείο «Διάζωμα», το οποίο συνεργάζεται με τον Δήμο Ηρακλείου με στόχο την ανάδειξη και αξιοποίηση της πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης και την καλύτερη δυνατή τουριστική προβολή της.

Ο Δήμαρχος, στον σύντομο χαιρετισμό του, τόνισε: «Η μελέτη του “Διαζώματος” αναδεικνύει και αξιοποιεί τα πολλά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και ο καλαίσθητος νέος λογότυπος που μας προτείνουν για να αποτελέσει την νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα της πόλης. Εμείς από την πλευρά μας, με συνεργασίες όπως η συγκεκριμένη με το “Διάζωμα”, συνεχίζοντας την πολιτική της εξωστρέφειας και υλοποιώντας τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό που έχουμε στα χέρια μας, εκσυγχρονίζουμε και ενισχύουμε το brand του Ηρακλείου».

Η εμπειρογνώμονας σε θέμα τουρισμού και πρόεδρος της επιτροπής που αξιολόγησε τις συμμετοχές στον διαγωνισμό Μπέτυ Χατζηνικολάου εξήγησε ότι έλαβαν μέρος 14 εταιρείες που κατέθεσαν περισσότερες από 30 προτάσεις. Το πρώτο βραβείο πήγε ομόφωνα στην πρόταση της εταιρείας «Palladian Communication Specialist A.E.» που μελετήθηκε με τη δημιουργική συνδρομή της εξειδικευμένης DASC Branding που την υπογράφει δημιουργικά στο σκέλος του branding, το δεύτερο στην «Postscriptum ΕΠΕ» και το τρίτο στην «Guru Advertisign Agency».

Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης, ως εκπρόσωπος της ομάδας Palladian / DASC ανέλυσε στο κοινό το σκεπτικό πίσω από την Ταυτότητα, το νέο έμβλημα και τις εφαρμογές του που θα προβάλουν τη πόλη στο διεθνές Τουριστικό κοινό αλλά και στην αντίστοιχη αγορά.

Θεμέλιο της νέας εικόνας είναι το Σήμα, εμπνευσμένο από τα εμβληματικά, πασίγνωστα “Κέρατα του Ταύρου της Κνωσού” που σαν να ενώνονται με την σκιά τους, σχηματίζουν δημιουργικά το γράμμα “Η”, κοινό πρωτόγραμμα του brand name του Ηρακλείου στα ελληνικά και στα αγγλικά (Heraklion / Ηράκλειο). Oι ακανόνιστες, οργανικές φόρμες με τα έντονα, ελληνικά χρώματα που γεμίζουν το σήμα και δημιουργούν άλλα νέα χρώματα, συμβολίζοντας τα τόσα πολλά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του Ηρακλείου.

Η νέα ταυτότητα απευθύνεται κυρίως στην τουριστική αγορά, δηλαδή στους ταξιδιώτες, Έλληνες και ξένους, καθώς και στις επιχειρήσεις που οργανώνουν και πωλούν ταξίδια.